نمایش نتایج: از شماره 1 تا 2 , از مجموع 2

موضوع: بی دردسر لاغر شوید

  1. #1
    کاربر سایت

    آخرین بازدید
    پنجشنبه ۲۸ شهریور ۹۲ [ ۱۶:۰۶]
    محل سکونت
    0123
    سن
    29
    نوشته ها
    73
    امتیاز
    1,071
    سطح
    1
    Points: 1,071, Level: 1
    Level completed: 99%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 2.0%
    دستاوردها:
    Three Friends3 months registered1000 Experience Points
    سپاس ها
    36
    سپاس شده 45 در 30 پست
    حالت من
    Khoshhal

    بی دردسر لاغر شوید

    اما خوشبختانه راه*هایی وجود دارد تا همچنان بدون تحمل گرسنگی و محرومیت بتوانید وزن کم کنید. در یک کلام بخورید اما چاق نشوید.


    خیار: اگر گرسنه*اید و در رژیم غذایی تان باید دور خیلی از میوه*های شیرین و پر کالری را خط بکشید، خیار بخورید. خیار شما را شاداب می*كند، مقادیر بسیار زیادی آب دارد و سرشار از ویتامین ‏k‏ وc، پتاسیم و تركیبی به نام سیلیكاست كه برای اتصال بین بافت*هایی نظیر عضلات، تاندون*ها، رباط*ها و استخوان*ها، نقشی كلیدی دارد.


    كرفس: خوردن کرفس و آب کرفس این روزها خیلی رواج پیدا کرده است. هر ساقه کرفس تنها شش كالری انرژی دارد. ضمن آن که کالری زیادی برای هضم شدن می*سوزاند. یك فنجان پر از كرفس می*تواند یك*سوم از نیاز روزانه* بدن شما به ویتامین ‏k، ‏a، فیبرهای غذایی، فولات و پتاسیم را برآورده* کند. کرفس همچنین از پرفشاری خون جلوگیری می*كند.


    مركبات: مرکبات سرشار از ویتامین ‏c‏ هستند. افرادی كه روزانه مقادیر بیشتری از ویتامین ‏c‏ مصرف می*كنند، كمر و پشت باریك*تری دارند. افرادی كه میزان بیشتری از این ویتامین را مصرف می*كنند، هنگام ورزش*های هوازی 25 درصد بیش از دیگران چربی می*سوزانند.‏


    كلم بروكلی: این کلم خوش طعم هم سرشار از ویتامین ‏c‏ است و خاصیت سیر کنندگی فوق العاده*ای دارد. ‏


    كدو سبز: كدو سبز مملو از انواع ویتامین*های مفید بدن و فیبرهای غذایی است كه کالری بسیار کمی دارد و به چربی سوزی کمک می*کند.‏


    آب: آب نه فقط جلوی گرسنگی را می*گیرد بلکه سوخت و ساز بدن را بیشتر کرده و به شما کمک می*کند تا راحت*تر وزن کم کنید.‏


    چای سبز: این یکی از معجزات لاغری است! چای سبز متابولیسم بدن را بالا می*برد و به كاهش وزن كمك می*كند. این نوشیدنی خواص ضدسرطانی دارد و جلوی ناراحتی*های قلبی*- عروقی را می*گیرد. چای سبز بستر جذب روده*ای گلوکز و چربی را کاهش داده و به این وسیله باعث کاهش وزن در افرادی می*شود که از این نوع چای استفاده می*کنند. برخی از تحقیقات نشان داده*اند که چای سبز میزان ‏ldl‏ خون را نیز کاهش می*دهد.


    سیب: سیب سرشار از فیبر است، کالری کمی دارد، قند مورد نیاز شما را تامین می*کند و اجازه نمی*دهد احساس گرسنگی و ضعف کنید. ‏


    ماست کم چربی: کلسیم نقش موثری در رژیم لاغری دارد. دریافت روزانه کلسیم موجب کاهش سطح کلسترول بدن می*شود. مصرف 200 گرم ماست کم چربی کلسترول بد، بدن را به میزان 5 درصد کاهش می*دهد. این خاصیت ماست به دلیل وجود باکتری لاکتوباسیلوس و اسیدوفیلوس موجود در ماست است بنابراین مصرف فرآورده*های لبنى کم چرب در رژیم غذایی لاغری توصیه می*شود.


    سیر: سیر تقویت کننده قوی سیستم ایمنی بدن است، متابولیسم را بالا می*برد و در نتیجه چربی*ها در بدن سریع*تر سوزانده می*شوند.


    غلات کامل: غلات سبوس دار منبع فوق العاده*ای برای تأمین فیبر مورد شما هستند. غلات کامل سرعت هضم غذا را کاهش داده و موجب احساس سیری طولانی تری می*شوند. بنابراین نان سبوس دار، نان جوی کامل و سبوس برنج را در برنامه غذایی تان جا دهید.‏


    دانه سویا: دانه سویا کم کالری نیست اما احساس سیری طولانی مدتی به شما می*دهد و باعث می*شود راحت*تر ساعت*های گرسنگی را طی کنید.‏


    فلفل تند: فلفل تند سوخت و ساز بدن را افزایش مى دهد و موجب کاهش اشتها مى شود. فلفل هورمون*هاى بدن را تحریک کرده و سوخت و ساز را در بــــدن بالا مى برد. یک قاشق غذاخوری فلفل تند متابولیسم بدن را 23 درصد افزایش می*دهد.


    ‏کالری*های منفی را جذب کنید


    شاید نام غذاهایی با کالری منفی را شنیده باشید. این*ها رمز لاغری شما به حساب می*آیند. این مواد غذایی نسبت به سایر مواد انرژی بیشتری برای هضم خود نیاز دارند، یعنی بدن انرژی بیشتری برای هضم آنها می*سوزاند و در عین حال بدن نمی*تواند کالری زیادی از آنها برای خود ذخیره کند. پس علاوه بر اینکه باعث سوخت چربی*ها می*شوند، کمتر به چربی تبدیل شده و ذخیره می*شوند.‏


    مواد غذایی با کالری منفی شامل انواع مختلفی از میوه*ها و سبزی*ها است. در میان سبزی*ها مارچوبه، چغندر، کلم، کلم بروکلی، هویج ، گل کلم، کرفس، کاسنی، فلفل قرمز، خیار، شاهی، سیر، لوبیا سبز، کاهو، پیاز، تربچه، اسفناج، شلغم و کدو سبز کالری منفی دارند و در میان میوه*ها، سیب، زغال اخته، طالبی و گرمک، گریپ فروت، لیمو ترش، انبه، پرتقال، هلو، آناناس، تمشک، توت فرنگی، نارنگی و هندوانه کالری منفی دارند.‏


    لاغر شدن بدون دردسر


    با توجه به مواردی که گفتیم، کافیست کمی در برنامه غذایی تان تغییر ایجاد کنید تا لاغری آرام و بی دردسر سراغتان بیاید. عوض کردن سبک غذایی، همیشه اولین قدم برای کاهش وزن است. مثلا به جای نان معمولی، نان سبوس دار بخرید. به جای لبنیات پرچرب، از شیر و ماست کم چرب استفاده کنید. میان وعده*های پرکالری را حذف کنید و میوه*ها را جایگزین آنها کنید. حتی در میان میوه*ها هم کم کالری*های آنها را انتخاب کنید. مثل خیار، سیب، مرکبات. سبزیجات خام را در برنامه غذایی تان بگنجانید و به جای آب میوه*های مصنوعی، آب و آب میوه طبیعی، مثل آب پرتقال، آب کرفس، چای سبز، آب گریپ فروت را جایگزین کنید.

  2. #2
    کاربر سایت

    آخرین بازدید
    پنجشنبه ۲۱ آذر ۹۲ [ ۱۲:۱۶]
    نوشته ها
    4
    امتیاز
    30
    سطح
    1
    Points: 30, Level: 1
    Level completed: 99%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 2.0%
    سپاس ها
    0
    سپاس شده 1 در 1 پست

    صابون لاغری اژه

    سلام دوستان
    صابون لاغری اژه رو هم کنار این پیشنهادات دوست عزیزمون امتحان کنید و ببینید چقدر زود به هدفتون میرسین.من این صابونو از یه سایت تهیه کردم که قیمتش هم خیلی خوب میداد.تاثیرش فوق العادس.پیشنهاد میکنم حتما امتحان کنین.این آدرس سایتشه:

    redirect.php?a=vahidblog.ir/%D8%B5%D8%A7%D8%A8%D9%88%D9%86-%D9%84%D8%A7%D8%BA%D8%B1%DB%8C-%D8%A7%DA%98%D9%87/

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •