نمایش نتایج: از شماره 1 تا 2 , از مجموع 2

موضوع: رژیم لاغری شماره یک

  1. #1
    مدیر کل سایت

    آخرین بازدید
    شنبه ۰۸ اردیبهشت ۹۷ [ ۱۸:۱۶]
    محل سکونت
    من همان خاکم که هستم.
    نوشته ها
    2,502
    امتیاز
    106,558
    سطح
    1
    Points: 106,558, Level: 1
    Level completed: 99%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 65.0%
    دستاوردها:
    Created Album picturesCreated Blog entryTagger First ClassThree FriendsOverdrive
    نوشته های وبلاگ
    27
    سپاس ها
    2,982
    سپاس شده 2,544 در 1,268 پست
    حالت من
    Khejalati

    Gadid رژیم لاغری شماره یک

    رژیم لاغری شماره یک

    » برنامه غذایی روز شنبه

    ناشتا ( بعد از بیدار شدن ) = 2 لیوان آب ولرم + 2 قاشق آبلیمو
    صبحانه = 1 کف دست نان + 1 قاشق عسل + 1 قاشق پنیر + 1 استکان چای یا قهوه + 1 قاشق شکر
    بین صبحانه و نهار = 1 لیوان شیر + 1 عدد میوه + 1 لیوان چای + 2 بیسکوئیت یا 1 خرما
    ناهار = 1 بشقاب سالاد + 1 کف دست نان + 2 عدد دلمه یا کوفته رژیمی
    عصرانه = 1 عدد میوه + 1 لیوان چای + 1 بیسکوئیت یا 1 خرما
    شام = 1 کف دست نان + دو قاشق سالاد الویه رژیمی یا یک کاسه خیار ماست


    » برنامه غذایی روز یکشنبه

    ناشتا ( بعد از بیدار شدن ) = 2 لیوان آب ولرم + 2 قاشق آبلیمو
    صبحانه = 1 کف دست نان + 1 قاشق عسل + 1 قاشق پنیر + 1 استکان چای یا قهوه + 1 قاشق شکر
    بین صبحانه و نهار = 1 لیوان شیر + 1 عدد میوه + 1 لیوان چای + 2 بیسکوئیت یا 1 خرما
    ناهار = 1 بشقاب سالاد + 8 قاشق برنج + 1 تکه مرغ یا گوشت یا ماهی
    عصرانه = 1 عدد میوه + 1 لیوان چای + 1 بیسکوئیت یا 1 خرما
    شام = 1 کف دست نان + پنیر به اندازه یک قوطی کبریت + 3 عدد مغز گردو


    » برنامه غذایی روز دوشنبه

    ناشتا ( بعد از بیدار شدن ) = 2 لیوان آب ولرم + 2 قاشق آبلیمو
    صبحانه = 1 کف دست نان + 1 قاشق عسل + پنیر به اندازه قوطی کبریک + 1 استکان چای یا قهوه + 1 قاشق شکر
    بین صبحانه و نهار = 1 لیوان شیر + 1 عدد میوه + 1 لیوان چای + 2 بیسکوئیت یا 1 خرما
    ناهار = 1 بشقاب سالاد + 1 کف دست نان + 2 عدد کتلت یا کوکو رژیمی
    عصرانه = 1 عدد میوه + 1 لیوان چای + 1 بیسکوئیت یا 1 خرما
    شام = یک بشقاب سالاد یا ماست + 1 کف دست نان + 1 تکه کوچک مرغ یا گوشت


    » برنامه غذایی روز سه شنبه

    ناشتا ( بعد از بیدار شدن ) = 2 لیوان آب ولرم + 2 قاشق آبلیمو
    صبحانه = 1 کف دست نان + 1 قاشق عسل + 1 قاشق پنیر + 1 استکان چای یا قهوه + 1 قاشق شکر
    بین صبحانه و نهار = 1 لیوان شیر + 1 عدد میوه + 1 لیوان چای + 2 بیسکوئیت یا 1 خرما
    ناهار = 1 بشقاب سالاد + 8 قاشق برنج + 1 تکه مرغ یا گوشت یا ماهی یا 1 سیخ کباب کوبیده یا برگ
    عصرانه = 1 عدد میوه + 1 لیوان چای + 1 بیسکوئیت یا 1 خرما
    شام = یک بشقاب سالاد یا ماست + 1 نان ساندویچی + نصف پیتزا یا 3 سیخ جگر به همراه یک نان ساندویچی


    » برنامه غذایی روز چهارشنبه

    ناشتا ( بعد از بیدار شدن ) = 2 لیوان آب ولرم + 2 قاشق آبلیمو
    صبحانه = 1 کف دست نان + 1 قاشق عسل + 1 قاشق پنیر + 1 استکان چای یا قهوه + 1 قاشق شکر
    بین صبحانه و نهار = 1 لیوان شیر + 1 عدد میوه + 1 لیوان چای + 2 بیسکوئیت یا 1 خرما
    ناهار = 1 بشقاب سالاد + 1 کف دست نان + 1 سیخ کباب برگ یا کوبیده یا 2 عدد تخم مرغ اب پز
    بین صبحانه و نهار = 1 لیوان شیر + 1 عدد میوه + 1 لیوان چای + 2 بیسکوئیت یا 1 خرما
    عصرانه = 1 عدد میوه + 1 لیوان چای + 1 بیسکوئیت یا 1 خرما
    شام = یک بشقاب سالاد یا ماست + 1 لیوان لوبیای پخته یا 1 لیوان سوپ


    » برنامه غذایی روز پنجشنبه

    ناشتا ( بعد از بیدار شدن ) = 2 لیوان آب ولرم + 2 قاشق آبلیمو
    صبحانه = 1 کف دست نان + 1 قاشق عسل + 1 قاشق پنیر + 1 استکان چای یا قهوه + 1 قاشق شکر
    بین صبحانه و نهار = 1 لیوان شیر + 1 عدد میوه + 1 لیوان چای + 2 بیسکوئیت یا 1 خرما
    ناهار = 1 بشقاب سالاد + 8 قاشق برنج + 1 تکه مرغ یا گوشت یا ماهی یا 1 سیخ کباب کوبیده یا برگ
    عصرانه = 1 عدد میوه + 1 لیوان چای + 1 بیسکوئیت یا 1 خرما
    شام = یک بشقاب سالاد یا ماست + 1 کف دست نان + 1 لیوان عدس پخته


    » برنامه غذایی روز جمعه

    ناشتا ( بعد از بیدار شدن ) = 2 لیوان آب ولرم + 2 قاشق آبلیمو
    صبحانه = 1 کف دست نان + 1 قاشق مربا یا عسل + 1 قاشق پنیر + 1 استکان چای یا قهوه + 1 قاشق شکر
    بین صبحانه و نهار = 1 لیوان شیر + 1 عدد میوه + 1 لیوان چای + 2 بیسکوئیت یا 1 خرما
    ناهار = 1 بشقاب سالاد + 1 کف دست نان + یک قطعه متوسط مرغ یا ماهی یا گوشت
    عصرانه = 1 عدد میوه + 1 لیوان چای + 1 بیسکوئیت یا 1 خرما
    شام = یک بشقاب سالاد یا ماست + 1 کف دست نان + 3 عدد سیب زمینی پخته

    نکته ها : نود درصد عامل موفقیت شما در این رژیم لاغری رعایت همین نکته های کوچک و بسیار مهم است.
    » با توجه به این رژیم شما باید روزانه 8 تا 12 لیوان آب میل کنید ، هر قاشق سالاد و هر قاشق غذا حداقل باید 10 بار جویده شود ، وعده های غذا را بهتر است در پیش دستی کوچک و با چنگال یا قاشق کوچک میل کنید
    » تنها میتوانید 2 بار در ماه خود را وزن کنید ، بعد از هر وعده غذا مسواک را فراموش نکنید ، تا نیم ساعت پس از غذا خوردن نخوابید ،
    » همیشه باید شکم شما خوب کار کند و یبوست نداشته باشید ، ورزش در این رژیم اجباری نیست اما روزی 10 دقیقه ورزش های آرام به سلامت دستگاه گوارش و جلوگیری از یبوست کمک خواهد کرد.
    » بجای شیر میتوانید از دوغ یا ماست کم چرب استفاده کنید ، جابجایی وعده های غذایی در روزهای هفته مانعی ندارد اما از تکرار همان برنامه غذایی در روز بعد خودداری کنید ، میتوانید برای طعم دار کردن سالد روی ان ابلیمو ، سرکه و 1 قاشق چایخوری روغن زیتون بریزید ، بجای کوفته یا دلمه میتوانید از 100 گرم گوشت بدون چربی استفاده کنید ، بجای سیب زمینی میتوانید از لبو استفاده کنید.
    » حتی در صورت نداشتن اشتها وعده های غذایی را حذف نکنید ، مصرف چای ازاد است ، بهتر است از میوه های ترش و کم شیرین استفاده کنید اما میتوانید هفته ای 2 بار در یک وعده میوه از نصف موز استفاده کنید ، هر وعده برنج را میتوانید با یک لیوان ماکارونی پخته جایگزین کنید.

    ورزش این رژیم : هفته ای 3 بار و هر بار بمدت 5 تا 10 دقیقه این حرکت را انجام دهید : شکم خود را تا جایی که قدرت دارید به داخل بکشید و همزمان نفس تان را نیز حبس کنید ، 10 ثانیه بشمارید و سپس با سرعت نفس را بیرون داده و همزمان شکم تان را به حالت یک شوک ناگهانی به سمت جلو بیاندازید ، 10 ثانیه استراحت نموده و مجدد حرکت را برای چندین بار تکرار کنید ، این حرکت یکی از حرکات مهم شکم در یوگاست.

    غذاهای آزاد : هویج ، خیار ، گوجه فرنگی ، قارچ ، کلم ، گل کلم ، کاهو ، شلغم ، انواع سبزیجات

    غذاهای ممنوع : شیرینی جات ، بستنی ، کره ، خامه ، پفک ، چیپس ، تنقلات ، آجیل و …

    مهم : در این رژیم شما هر هفته نیم تا یک و نیم کیلوگرم بسته به وزن و سن و جنسیت تان وزن کم میکنید که در هفته های اول سرعت کاهش وزن بیشتر است ، وقتی اضافه وزن تان به نصف کاهش پیدا کرد مقدار برنج ، دلمه ، کوکو ، سیب زمینی و پنیر به نصف مقدار قبلی تغییر میکند.


    منبع:ایران کوک



    ..*
    روی لینک تاپیک های زیر کلیک و حتما مطالعه کنید *..


    "اطلاعيه و اخبار انجمنها"قوانین انجمن"

    Hidden Content



    برای جلوگیری از بی نظمی در تاپیک ها لطفا فقط از دکمه سپاس استفاده کنید

    هنگام زدن تاپیک دقت کنید تاپیک تکراری نباشد



  2. #2
    کاربر سایت

    آخرین بازدید
    دوشنبه ۱۲ خرداد ۹۳ [ ۱۵:۰۹]
    نوشته ها
    2
    امتیاز
    14
    سطح
    1
    Points: 14, Level: 1
    Level completed: 99%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 6.0%
    سپاس ها
    0
    سپاس شده 0 در 0 پست
    سلام .ممنون از این رژیم خوبتان.من در 2هفته با گرفتن این رژیم 3کیلو لاغر شدم.ممنون میشم رژیم شماره 2 انرا برای من بگذارید.متشکرم

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •