نمایش نتایج: از شماره 1 تا 1 , از مجموع 1

موضوع: برای لاغر شدن شام بخورید !

  1. #1
    مدیر کل سایت

    آخرین بازدید
    شنبه ۰۸ اردیبهشت ۹۷ [ ۱۸:۱۶]
    محل سکونت
    من همان خاکم که هستم.
    نوشته ها
    2,502
    امتیاز
    106,558
    سطح
    1
    Points: 106,558, Level: 1
    Level completed: 99%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 65.0%
    دستاوردها:
    Created Album picturesCreated Blog entryTagger First ClassThree FriendsOverdrive
    نوشته های وبلاگ
    27
    سپاس ها
    2,982
    سپاس شده 2,544 در 1,268 پست
    حالت من
    Khejalati

    Gadid برای لاغر شدن شام بخورید !

    برای لاغر شدن شام بخورید !

    خیلی از افرادی که از افزایش وزن رنج می*برند میدانند که برای کاهش وزن می*بایست مقدار غذای دریافتی خود را محدود نمایند ولی مشکل اینجاست که نمی*دانند چگونه باید مقدار غذای دریافتی خود را در طی روز تقسیم نمایند.

    بدن انسان برای تندرستی و عملکرد مطلوب نیازمند رژیمی متوازن شامل تمام گروه*های غذایی است و یکی از این گروه*های غذایی کربوهیدرات*ها یعنی گروه نان و برنج و غلات میباشد.

    برخی فکر میکنند در رژیم لاغری باید کربوهیدرات مورد نیازشان را از صبح تا عصر دریافت کنند و در مقابل کربوهیدرات وعده شامشان را به حداقل برسانند ؛ خیلی از افراد مقدار وعده شام* را به حداقل میرسانند و یا حتی هیچ کربوهیدراتی را در وعده شام قرار نمی*دهند و گرسنه میخوابند.

    تحقیقات علمی نشان میدهد که به حداقل رساندن وعده شام کمکی به لاغری نمی*کند و مصرف کربوهیدرات در وعده شام برای کاهش وزن و تندرستی سودمند میباشد.

    نباید وعده*ی غذایی شام را دست کم بگیرید ، باید برای وعده* شام ارزش زیادی قائل شوید و سهم مناسبی از کربوهیدرات مجاز دریافتی روزانه* را به وعده غذایی شام اختصاص دهید.

    نتایج بررسی*ها حاکی از آن است که کاهش وزن و کاهش دور کمر و بافت چربی در گروهی که بیشتر کربوهیدرات رژیم غذایی در وعده شام شان است بیشتر میباشد ، همچنین شدت گرسنگی در این گروه کمتر است و بهبودهایی در سطوح قند خون ، انسولین خون، مقاومت به انسولین ، کلسترول خون و … این گروه مشاهده شد.

    بنابراین باید تصور غلط خوابیدن با شکم خالی و لاغر شدن را کاملاً رد نمود ؛ مصرف شام حاوی کربوهیدرات کافی نه تنها برای کاهش وزن مفید است بلکه به بهبود سلامت عمومی بدن نیز کمک زیادی میکند.

    هیچ وعده*ی غذایی حتی وعده* شام را حذف نکنید چرا که در طولانی مدت برای شما قابل ادامه نخواهد بود ؛ هیچ گروه غذایی حتی کربوهیدرات*ها را از لیست غذای روزانه خود حذف نکنید.

    در انتخاب کربوهیدرات وعده های غذایی تاکید بر استفاده از کربوهیدرات*های پیچیده ( غلات سبوس دار مثل نان جو ) و به ویژه مواد غذایی حاوی فیبر می*باشد چرا که در سلامت و نیز کاهش وزن موثر خواهد بود.


    منبع:ایران کوک



    ..*
    روی لینک تاپیک های زیر کلیک و حتما مطالعه کنید *..


    "اطلاعيه و اخبار انجمنها"قوانین انجمن"

    Hidden Content



    برای جلوگیری از بی نظمی در تاپیک ها لطفا فقط از دکمه سپاس استفاده کنید

    هنگام زدن تاپیک دقت کنید تاپیک تکراری نباشد



  2. کاربر روبرو از پست مفید دنیای خاموش من سپاس کرده است .

    مهربان ٢٤ (شنبه ۳۱ فروردین ۹۲)

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •