نمونه غذايي يك روزه بر اساس 1500كيلو كالري انرژي
صبحانه: 1 ليوان شير+ 2 كف دست نان سنگك + 30 گرم پنير (يك قوطي كبريت) + 2 عدد گردو + چاي بدون قند
ساعت 10: 1عدد سيب+ 1 عدد خيار (يا 2 عدد ميوه فصل) + چاي و چند عدد توت خشك
ناهار: يك سيخ جوجه كباب كه داراي 5 تا 6 تكه گوشت است+ 10 قاشق برنج كه بدون روغن پخته شده است+ 1 ليوان دوغ+ 1 پيش*دستي سبزي*خوردن+ 1 كاسه ماست
عصرانه: چاي و 2 عدد بيسكويت ساقه طلايي (سبوسدار)
شام: 1 عدد تخم*مرغ پخته به همراه 1 قاشق مربا خوري كره+ 1 كف دست نان+ سالاد يك كاسه بزرگ+ 1 قاشق مربا*خوري روغن*زيتون، آبليمو، فلفل و نمك خيلي كم+ 1 كاسه ماست يا 1 ليوان دوغ