دوستای گلم این مطلب رو پیدا کردم گفتم بد نیست براتون بذارم شاید به درد کسایی که دلشون می خواد وزنشون اضافه بشه به درد بخوره ........


درحالی*که اینترنت پر از مقاله برای افرادی است که می*خواهند وزن خود را کم کنند، ولی در عوض، مقالات کمی برای کسانی که مایل به اضافه کردن وزن خود هستند وجود دارد.

مقدمه

درحالی*که اینترنت پر از مقاله برای افرادی است که می*خواهند وزن خود را کم کنند، ولی در عوض، مقالات کمی برای کسانی که مایل به اضافه کردن وزن خود هستند وجود دارد. بله این درست است – برخی از افراد هستند که با وجود تمایل به چاق شدن، ولی هر کاری که می*کنند و یا هر چیزی که می*خورند ظاهراً تأثیری در آن*ها نداشته و حتی با خوردن غذاهای حاضری نیز وزنشان زیاد نمی*شود. ساختار بدنی به مقدار زیادی وابسته به رژیم غذایی شما است به همین دلیل قانون اضافه کردن وزن نیز همانند قانون لاغر شدن ، این است که مراقب رژیم غذایی خود باشید. اگر غذاهایی که وارد بدن خود می*کنید را کنترل کنید ، مشکل شما حل خواهد شد.همچنین به خاطر داشته باشید، اگر اینکه ظاهراً نمی*توانید همانند بقیه افراد وزن خود را افزایش دهید برای شما ناراحت*کننده است، ولی شما می*توانید غذاهای سالم و خوش*مزه*ای که آن*ها نمی*توانند مصرف*کننده را به راحتی مصرف کنید. اهمیتی ندارد که شما در زندگی چه چیزی دارید، همیشه چیزی که دیگران دارند به نظر شما بهتر می*رسد! این مقاله به ده روش برتر اشاره می کند که با کمک آن شما می*توانید مقداری کالری بیشتر و سالم*تری را در رژیم غذایی خود اضافه کرده و به وزن خود بیافزایید. بیایید باهم شروع کنیم. 10- چربی*های سالم

یکی از ساده*ترین نکات برای افزایش وزن، خوردن چربی*های سالم است. این چربی*ها سالم بوده و کالری زیادی دارند. شعاری که برای اضافه وزن باید به یاد داشته و آن را تکرار کنید این است " افزودن، افزودن و افزودن". ممکن است بپرسید افزودن چه چیزی؟ جواب این سؤال این است: افزودن کالری. زرده*ی تخم*مرغ و گوشت قرمز و چربی حیوانی را در غذای خود زیاد کنید. میوه*هایی مانند موز را نیز می*توانید به معادله وارد کنید . روغن*های مایع مانند روغن نارگیل نیز می*تواند به مواد غذایی روزانه*ی شما مانند چای سبز اضافه شود. دیگر چربی*های سالم از منابع دیگر نیز برای شما مفید است. به یاد داشته باشید هرچه بیشتر بخورید چاق تر می*شوید. 9- پروتئین

اگر به دنبال افزایش وزن هستید چیز مهم دیگری که باید به آن توجه داشته باشید این است که تا جایی که می*توانید پروتئین مصرف کنید. پروتئین یک جزء مهم ماهیچه است و قسمت مهمی از ماهیچه از آن تشکیل شده است، بنابراین به یاد داشته باشید که این ماده را به میزان مناسب مصرف کنید. به خاطر بسپارید که بدن شما شدیداً به آن نیاز دارد، بنابراین تغذیه*ی مورد نیاز را به آن بدهید و در این صورت بدنتان با افزایش وزنی که حتی تصور آن را نمی*کردید، شما را متعجب خواهد کرد.

به دلیل طولانی بودن مطلب ادامه :redirect.php?a=forums.pichak.net/2182.html