با سلام دوستان، در رابطه با سیستم های مخابراتی مدیریت تماس های ورودی و خروجی در سانترال پاناسونیک برای کمک به شما برای آشنایی با نصب و راه اندازی سیستم های اپراتور گویا توضیحاتی میدم ****وارم استفاده کنید.
سیستم اپراتور گویا در مرکز تلفن پاناسونیک که به صورت کتربردی برای تمامی خطوط شهری استفاده میشه کلا به دو بخش اساسی تقسیم میشه:
بخش اول ارسال خطوط شهری مخابراتی روی دیزا یا همان اپراتور گویا هست
و بخش دوم تعداد تماس همزمان در سیستم اپراتور گویا هست
برای توضیح بخش اول باید خدمت شما عرض کنم که شما در یک دستگاه سانترال پاناسونیک که کارت دیزا یا اپراتور گویا داره شما میتوانید سیگنال های تمامی خطوط شهری رو بفرستید به سیستم پاسخگویی
اما باید بدانید اگر شما 6 خط شهری را در سانترال کم ظرفیت داشته باشید آیا محدودیت هایی هم وجود دارد یا خیر
در بخش دوم توجه شما رو به قابلیت تماس همزمان جلب میکنم، تماس همزمان یعنی اینکه دو نفر به صورت همزمان به دو خط مختلف شهری مثلا خط 8865 و 8875 تماس میگیرند، در این حالت این دو نفر اگر عددی را برای انتقال به بخش مورد نظر انتخاب نکنند و یا تماس را قطع نکنند در واقع سیستم اپراتور گویا دستگاه سانترال شما اشغال شده است
، چون شما قابلیت استفاده از دو تماس همزمان را دارید، پس در نظر داشته باشید اگر تعداد تماس های دریافتی شما بالا میباشدحتما از سانترال پاناسونیک استفاده کنید و اگر میخواهید از سیستم اپراتور گویا به صورت بهینه اسفاده کنید حتما کارت های دیزا را برای افزایش قابلیت تماس همزمان به کار ببرید
خیلی خوشحالم که در بخش مخابرات تالار گفت و گو میتونم با شما دوستان تبادل نظر کنم