کانال تلگرام فال و طالع بینی

در تمام بخش ها مدیر فعال ( با سابقه فعالیت در انجمن های دیگر ) می پذیریم ، با ما تماس بگیرید. انجمن پیچک

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 1 , از مجموع 1

موضوع: چگونه برای ماه رمضان فرنی رژیمی درست کنیم؟

  1. #1
    کاربرفعال

    آخرین بازدید
    چهارشنبه ۲۳ اردیبهشت ۹۴ [ ۰۰:۰۱]
    نوشته ها
    301
    امتیاز
    1,436
    سطح
    1
    Points: 1,436, Level: 1
    Level completed: 99%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 99.0%
    دستاوردها:
    1000 Experience Points31 days registered
    سپاس ها
    6
    سپاس شده 21 در 21 پست

    چگونه برای ماه رمضان فرنی رژیمی درست کنیم؟


    شیربرنج و فرنی در صورتی در ماه رمضان توصیه می*شوند که : اولا به صورت قسمتی از یک وعده غذایی خورده شود.


    فرنی ارزش غذایی بالایی دارد و مواد ترکیبی آن حاوی ویتامین ب و مفید برای بدن هستند. اگر به جای شکر در آن عسل بریزید تبدیل به یک معجون لاغری بی نظیر می شود


    یکی از وعده*های خوراکی بسیار خوشمزه که در گذشته به عنوان یک خوراکی چاق کننده شناخته می*شد بر اساس پژوهش*های جدید برای تناسب اندام بسیار مفید است.
    فرنی عسل به جای فرنی شکر شیر یک غذای مفید و کاملی است که از آن می*توان فرنی و شیربرنج تهیه کرد. فرنی ارزش غذایی بالایی دارد زیرا ترکیبی از شیر و نشاسته بوده و انرژی، فراوانی به فرد می*دهد. مواد نشاسته*ای هم مثل شیر دارای ویتامین*های گروه B و روی هستند. البته اگر به جای افزودن شکر از عسل یا شیره**های گیاهی استفاده شود، مصرف*شان مفیدتر خواهد بود.
    یادتان باشد که فرنی باید در حد اعتدال مصرف شود زیرا زیاده* روی و یا به موقع مصرف نکردن* آن می*تواند زیان*بار باشد. مصرف آن بعد از وعده غذایی اصلی توصیه نمی*شود زیرا به خاطر کالری بالا باعث افزایش وزن و بالا رفتن تری*گلیسیرید می*شود.


    شیربرنج و فرنی در صورتی در ماه رمضان توصیه می*شوند که : اولا به صورت قسمتی از یک وعده غذایی خورده شود، ثانیا شیرینی*شان محدود باشد و ثالثا در مصرف*شان افراط نشود (حتی در افطار)؛ بعضی افرادی که روزه می*گیرند، مخصوصا در تابستان*های گرم دچار افت قندخون می*شوند و افت قندخون عصبانیت و سرگیجه را تجربه می*کنند که در این زمان، خوردن غذاهای یادشده می*تواند برای آنها کمک*کننده باشد.


    کارشناسان به افرادی که تمایل دارند تناسب اندام مناسبی به دست آوردند و در عین حال از خوردن غذاهای رژیمی بدشان می*آید مصرف فرنی در وعده*ی صبحانه به جای خوراکی*های رایج حاوی بلغور جوی دوسر را پیشنهاد می*کنند.


    گفتنی است، براساس تحقیقات دانشگاه ایالتی لوئیز یا نا در ایالات متحده افرادی که در وعده صبحانه به جای بلغور جوی دوسر از فرنی استفاده می*کنند در طول روز کمتر دچار احساس گرسنگی می*شوند و در نتیجه کمتر غذا می*خورند.


    پژوهشگران این نتایج را با تحقیق انواع ۲۱۷ مدل غذای مختلف وعده*ی صبحانه به روی ۴۳ داوطلب و بررسی وزن آنها در طول یک ماه دوره آزمایشی به دست آورده*اند. پژوهشگران البته توصیه می*کنند افراد از فرنی بدون استفاده از شکر برای تناسب اندام استفاده کنند.

    منبع: [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید | عضویت]
    مهم بودن خوبه ولي خوب بودن خيلي مهم تره ...

  2. کاربر روبرو از پست مفید mary.sdi سپاس کرده است .

    salamatism (شنبه ۳۰ اردیبهشت ۹۶)

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •