کانال تلگرام فال و طالع بینی

در تمام بخش ها مدیر فعال ( با سابقه فعالیت در انجمن های دیگر ) می پذیریم ، با ما تماس بگیرید. انجمن پیچک

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 2 , از مجموع 2

موضوع: برنامه جامع بازاریابی (كمپين بازاريابي) چیست ؟

  1. #1
    کاربر سایت

    آخرین بازدید
    سه شنبه ۰۷ خرداد ۹۸ [ ۱۸:۲۷]
    نوشته ها
    83
    امتیاز
    5,143
    سطح
    1
    Points: 5,143, Level: 1
    Level completed: 99%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassVeteranCreated Blog entry5000 Experience Points
    نوشته های وبلاگ
    2
    سپاس ها
    1
    سپاس شده 14 در 13 پست

    برنامه جامع بازاریابی (كمپين بازاريابي) چیست ؟

    برنامه جامع بازاریابی (كمپين بازاريابي) چیزی نیست که زیر دوش حمام! به فکر شما بیاید (بر خلاف ارشميدس). برنامه*های موفق ببليغات بازاریابی با انجام تحقیقی دقیق، تفکری قوی و متمرکز بر جزئیات، اجرائی منحصر به فرد و سریع*تر از دیگران، همراه با ایده*ای شایسته*، امکان*پذیر است.

    برنامه*ریزی برای یک کمپین بازاریابی با فهمیدن موقعیت شما در بازار شروع شده و با تعیین برنامه*های جزئی تبلیغاتی پایان می*یابد و حتی ممکن است شما تصمیماتی در مورد متحدالشکل کردن لباس*ها، لوازم اداری مورد استفاده، دکور دفتر و شبیه اینها را در برنامه*ی بازاریابی خود ببینید. نگه*داشتن برنامه*ی در ذهن نیز ایده*ی خوبی نیست؛ برای ایجاد تغییرات مورد نظر بهتر است اتاق کار خود را ترک کنید چرا که هیچ برنامه*ای نمی*تواند به*صورت محدود و بسته، به شکلی عالی اجرا شود.





    همچنین شما اگر می*خواهید رشدی پایدار به*دست آورید، بایستی توان ایجاد تعهدی کامل برای اجرای برنامه*هایتان یا زیرشاخه*هائی از آن را در آینده داشته باشید. بازنگری در برنامه*ی بازاریابی بازارهای رو به گسترش نه تنها به طرح*های تجاری قوی نیاز دارند بلکه، به طرح*های قوی بازاریابی نیز نیازمندند. قدم<a های بازنگری در طرح*های بازاریابی شبیه به هم هستند؛ مثلاً با روشی مشابه قبلی شما نخواهید توانست به بازارهای جدید و مشتریان جدید برسید. البته معنی این جمله این نیست که یک صفحه آگهی کامل در يك روزنامه مشهور یا ۶۰ ثانیه تبلیغات تلویزیونی در طول یک برنامه*ی پر بیننده داشته باشید. حتماً همانند بسیاری از شرکت*های کوچک شما هم به رشد به*وسیله*ی فعالیت در یک بازار مطمئن و نه پوشش و فروش به تمام قسمت*های بازار علاقه دارید.
    با وجود این، سن و درآمد، علائق و سایر اطلاعات مشتریان به شما خواهد گفت که چه رسانه*ای می*تواند به آنها دسترسی پیدا کند. مسیرهای مستقیم تر و کمعرض*تر ممکن است شما را به بهترین مشتریان برساند، سپس به تدریج عریض*تر کردن آن شما را به مشتریان جدید خواهد رساند. به*عنوان مثال اگر شما فروشنده*ی لوازم شبکه*ی کامپیوتر به شرکت*های کوچک بودید ممکن بود در مجله**هاي تخصصي مرتبط تبلیغ کنید که یکی از بهترین مجله*های تجاری در حوزه*ی کامپیوتر است و اگر شما قصد داشتید بازار را بین کاربران خانگی شبکه نیز گسترش دهید بایستی رسانه*های هدفمند خانگی (ويدئوهاي خانگي) را نیز به آنها اضافه کنید. همانند جنبه*های مختلف اجرای یک تجارت، بازاریابی هم با یک سعی و خطای قابل اندازه*گیری مرتبط است. سپس در شرایط تجاری رشد، باید به سرعت متوجه شوید که کدام رسانه*ی یک کمپین تبلیغاتی بیشتر اثربخش است و به مشتریان بیشتری دسترسی می*یابد. تبلیغات چاپی آگهی*های چاپی زیربنای فعالیت*های تبلیغاتی هستند.
    در گروه*های مختلف تبلیغات سه وجه اساسی وجود دارد:
    1. شما نیاز به بازشناسی خدمات و محصولاتتان دارید؛ شرح خصوصیات و مزایای محصولات و خدمات*تان، تمرکز و توجه به چگونگی ایجاد تفاوت با رقبا، تمرکز بر خصوصیات کلیدی مثل قیمت*گذاری خدمات، توزیع و جایگاه*یابی از مهم>ترین اصول این کار به شمار می*آیند. به عبارت دیگر دانستن اینکه حالا شما قصد دارید چه چیز را بیشتر بفروشید و چرا بیشتر مردم قصد خرید آن را دارند، بسیار مهم است.

    2. توجه به قسمت*های مختلف بازار که می*خواهید شرکت و محصولات خود را آنجا معرفی کنید و برای محصولتان ایجاد تقاضا کنید. تعیین اینکه چه دسته*ای از خریداران تمایل بیشتری به خرید محصولتان دارند و بعد تعیین و دسته*بندی مشتریان هدف از نظر جغرافیائی، سن، جنس، خانواده، درآمد، موقعیت جغرافیائی، سبک زندگی، الگوی خرید، هدف*های خرید و علائق و در نهایت اینکه رشد و پیشرفت کار شما را چه کسی هدایت خواهد کرد.
    3. ايجاد تمايز در پيامي كه قصد داريد به مشتري و مخاطب خود منتقل كنيد. اين كار باعث مي*شود هم پيام و تبليغ شما در ذهن او باقي بماند و هم بصورت خودآگاه (در كوتاه مدت) و ناخودآگاه (در بلندمدت) در تصميم>گيري خريد او اثر بگذاريد
    ویرایش توسط mostafa73 : سه شنبه ۲۵ شهریور ۹۳ در ساعت ۱۷:۲۵

  2. کاربر روبرو از پست مفید mostafa73 سپاس کرده است .

    tina joon (شنبه ۰۳ آبان ۹۳)

  3. #2
    کاربر سایت

    آخرین بازدید
    شنبه ۰۳ آبان ۹۳ [ ۱۱:۱۴]
    نوشته ها
    11
    امتیاز
    334
    سطح
    1
    Points: 334, Level: 1
    Level completed: 99%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 18.0%
    دستاوردها:
    3 months registered250 Experience Points
    سپاس ها
    10
    سپاس شده 0 در 0 پست
    مرسی . مقاله خیلی خوبی بود . در یک کمپین تبلیغاتی KPIs مهمترین بخش کمپین هستند تا بتونیم آنالیز دقیقی داشته باشیم

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •