کانال تلگرام فال و طالع بینی

در تمام بخش ها مدیر فعال ( با سابقه فعالیت در انجمن های دیگر ) می پذیریم ، با ما تماس بگیرید. انجمن پیچک

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 2 , از مجموع 2

موضوع: چه طور یک شعار تبلیغاتی مناسب تهیه کنیم؟

  1. #1
    کاربر سایت

    آخرین بازدید
    سه شنبه ۰۷ خرداد ۹۸ [ ۱۹:۲۷]
    نوشته ها
    83
    امتیاز
    5,143
    سطح
    1
    Points: 5,143, Level: 1
    Level completed: 99%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassVeteranCreated Blog entry5000 Experience Points
    نوشته های وبلاگ
    2
    سپاس ها
    1
    سپاس شده 14 در 13 پست

    چه طور یک شعار تبلیغاتی مناسب تهیه کنیم؟

    در دنیای تبلیغات استفاده از هر کلمه می تواند حکم موفقیت و عدم آن را برای شما به وجود بیاورد.






    1- در قدم اول به سرویسی فکر کنید که شرکت شما ارائه دهنده آن می باشد، چرا که یک شعار تبلیغاتی خوب و ایده آل، شعاری است که به مخاطب شما توانایی طبقه بندی خدمات یا سرویس شما را بدهد. گرچه تمام شعارهای تبلیغاتی این گونه نیست اما اکثر موفق ترین بیزینس های دنیا از این روش توصیفی استفاده می کنند به این منظور که شعار تبلیغاتی شما توصیفی از سرویس های قابل ارائه از طرف شرکت شماست.

    برای مثال Diamonds are forever از این نوع شعارهای تبلیغاتی است که برای یک شرکت بیمه معروف به نام Diamond استفاده می شود.


    2- به مزایایی فکر کنید که شرکت ارائه می دهد، در مرحله قبل به نوع سرویس و خدماتی که شرکت ارائه می دهد، فکر کرده اید، اما مزایای قابل ارائه جدای از سرویس اصلی می توانند کاملاً متفاوت باشند. در این مرحله به چندین هدف نهایی که احتمالاً مشتری خدمات شما در نظر دارد، فکر کنید. برای مثال این نوع شعار تبلیغاتی که مزایایی جدا از خدمات را یادآور می شود به طور وضوح در شعار " قهوه مکس ول " دیده می شود: «good To The last drop»، محصول قابل ارائه، قهوه است اما در این شعار به کیفیت و خوشمزگی آن تاکید شده است و یا شرکت غذایی Berger king با شعار تبلیغاتی «have iT in your way» این توضیح را به مشتری می دهد که در این رستوران شما می توانید مخلوط متفاوتی از سفارشات مورد نظر را آن طور که دوست دارید سفارش دهید.


    3- سعی کنید چندین شعار تبلیغاتی مختلف را در نظر داشته باشید که شعار تبلیغاتی شما به روشنی قابل فهم باشد. بیاد داشته باشید که محدوده شعار تبلیغاتی بهتر است تا 5 کلمه و یا کمتر باشد، چرا که اکثر شرکت های موفق شعارهای تبلیغاتی کوتاه را به عنوان استاندارد کاری به کار می* گیرند. از این نمونه،کانون تبلیغاتی فست فود مک دونالد با شعار تبلیغاتی « Iُm lovinُ it » است.

    4- از سایت هایی که موتورهای جستجوگر و تولیدی شعار تبلیغاتی دارند، دیدن کنید و اطلاعات شرکت خود را وارد کرده، لیست و پیشنهادها را در نظر بگیرید. گرچه مطمئناً بهترین را به شما پیشنهاد نخواهند کرد. اما برای گرفتن ایده های جدید و متفاوت مناسب هستند. سایت های اشاره شده را از لیست وب سایت های جستجوگر می توانید پیدا کنید.


    5- بعد از تصمیم گیری روی شعار تبلیغاتی نهایی، حمایت کردن از آن و قانونی کردن آن از اهمیت خاصی برخودار است. قطعاً شما دوست نخواهید داشت، شعار تبلیغاتی خود را جای دیگر و در شرکت دیگری هم ببینید. نهادهای قانونی ثبت شرکت شما را کمک خواهند کرد.

  2. کاربر روبرو از پست مفید mostafa73 سپاس کرده است .

    tina joon (شنبه ۰۳ آبان ۹۳)

  3. #2
    کاربر سایت

    آخرین بازدید
    شنبه ۰۳ آبان ۹۳ [ ۱۲:۱۴]
    نوشته ها
    11
    امتیاز
    334
    سطح
    1
    Points: 334, Level: 1
    Level completed: 99%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 18.0%
    دستاوردها:
    3 months registered250 Experience Points
    سپاس ها
    10
    سپاس شده 0 در 0 پست
    نکته بسیار مهم در نوشتن متن تبلیغاتی یا شعار تبلیغاتی توجه به مزایایی هست که خدمات یا محصول ما برای مخاطبان ما ایجاد می کنه . متاسفانه بارها در متون تبلیغاتی اکثرا به ویژگی های خدمات یا مح-صول می پردازند که کاملا اشتباه است . مشتری به ویژگی محصول شما نیاز نداره بلکه به این توجه داره که این محصول یا خدمت چه مشکلی از مشکلاتش رو حل می کنه .

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •