ما در این مقاله سعی داریم شما را با لزوم استفاده از سانترال پاناسونیک در شرکت یا سازمان خود آشنا کنیم.
خب! تصور کنید شما دارای شرکتی با حداقل بیست پرسنل هستید و تمام این افراد جهت برقراری ارتباط با یکدیگر و یا خارج از مجموعه، نیازمند یک خط تلفن بر روی میز کار خود هستند، اگر قرار باشد برای تمامی آنها یک خط مجزا اختصاص دهید لازم است تا بیست خط مختلف را از مخابرات خریداری کرده و بیست کابل کشی نیز برای آنها انجام دهید که با توجه به پر هزینه بودن و عدم امکان مدیریت دقیق بر روی خطوط، این امر مطمئناً راه حل بهینه یی به نظر نمی رسد، در حالیکه این وضعیت با داشتن کاربران بیشتر، پیچیده تر هم می شود.
علاوه بر این حتی اگر بتوانیم از این موارد چشم پوشی کنیم، احتمال اینکه کلیه کاربران دائماً و همزمان بخواهند از خطوط تلفن استفاده کنند بعید به نظر می رسد.
برای مثال شاید تنها هشت خط پاسخگوی نیاز ما باشد پس منطقی نیست تا به تعداد کل پرسنل خط شهری مجزا اختصاص دهیم.
حال آنکه اگر در سازمان خود از یک مرکز تلفن استفاده کنیم تعدادی خط شهری را خریداری کرده و به عنوان ورودی به سانترال خود متصل می کنیم و با یک نسبت منطقی تعداد بیشتری خط داخلی خواهیم داشت که براحتی می توان از آنها استفاده کرد، در حالیکه می توان بصورت یکپارچه تمامی تماس های ورودی و خروجی را کنترل و مدیریت کرده و از آنها گزارش تهیه کرد.
قابلیت های فراوان سیستم سانترال پاناسونیک آن را به انتخابی بی رقیب برای استفاده در مکان های مختلف ازجمله شرکت های کوچک و متوسط، سازمان ها، دانشگاه ها، ادارات و ... تبدیل کرده است.
این سیستم از لحاظ سخت افزاری بسیار بهینه بوده و از نظر هزینه کاملاً مقرون به صرفه می باشد، زیرا دیگر لازم نیست برای ارتباطات درون سازمانی خود هزینه پرداخت کنید.
مزیت دیگر دستگاه سانترال آن است که بصورت شبانه روزی برای شما کار می کند و شما را از داشتن اپراتور بی نیاز می سازد.


منبع: pfrnco.com