نمایش نتایج: از شماره 1 تا 3 , از مجموع 3

موضوع: بهترين غذاها براي كم كردن چربي شكم ! ...

  1. #1
    مدیر بازنشسته

    آخرین بازدید
    پنجشنبه ۱۹ تیر ۹۳ [ ۱۵:۰۴]
    محل سکونت
    جایی از زمین خاکی که تنفس جایز است
    نوشته ها
    1,688
    امتیاز
    19,287
    سطح
    1
    Points: 19,287, Level: 1
    Level completed: 99%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Three FriendsCreated Blog entryYour first GroupRecommendation Second ClassOverdrive
    نوشته های وبلاگ
    192
    سپاس ها
    2,273
    سپاس شده 2,325 در 1,115 پست
    حالت من
    Khonsard

    New 2 بهترين غذاها براي كم كردن چربي شكم ! ...

    اگر شما در كم كردن چربي قسمت مياني بدنتان ناموفق بوده ايد، خبرهاي خوبي برايتان داريم!
    ديگر احتياجي به رژيم هاي سخت براي لاغر شدن و كم كردن چربي اطراف شكم نيست.
    كليد اصلي اين كار در چربي مفيد در روغن حيواني و گياهي است.
    با داشتن اين برنامه غذايي كه برايتان در نظر گرفته ايم مي*توانيد چربي هاي اضافي را از بين ببريد.

    1.مغز بادام:
    Mufa و ويتامين E در مغز بادام همراه هم كلسترول را از بين مي*برند. مغز بادام همچنين منبع غني پروتئين گياهي و فيبر مي*باشد.
    برنامه غذايي: 2 قاشق سوپ خوري از بادام را روي ماست كم چربي بدون شيريني و توت بپاشيد كه براي يك خوراك صبحانه پر انرژي بسيار عالي است.
    [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید | عضویت]

    2.آووكادو:
    آووكادو يك منبع غني از mufa براي سلامت قلب است كه بيشتر از ساير ميوه هاي ديگر اين مواد عالي را دارد.
    برنامه غذايي: 4/1 پيمانه آووكادو و ليمو ترش و نمك و فلفل را بكوبيد و همراه با سبزيجات پخته يا خام صرف كنيد.
    [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید | عضویت]

    3.شكلات سياه:
    شكلات يا، خصوصاً، پودر كاكائو و دانه هاي كاكائو شامل تركيباتي است كه از بيماريهاي قلبي و سرطان و ديابت جلوگيري مي*كند.
    برنامه غذايي: 4/1 پيمانه از شكلات سياه يا شكلات با شيريني كم را آب كرده و روي توت فرنگي هاي تازه بريزيد و به عنوان دسر استفاده كنيد.
    [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید | عضویت]

    4.روغن بزرگ:
    روغن بزرگ منبع غني گياهي امگا 3 است و دانشمندان بر اين باورند كه از بيماري هاي قلبي و سرطان و بيماري آلزايمر جلوگيري مي*كند.
    برنامه غذايي: 1 قاشق غذا خوري از آن را در وعده غذايي عصرانه خود داشته باشيد.
    [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید | عضویت]

    5. كره بادام زميني طبيعي:
    استفاده از كره بادام زميني كه شامل ويتامين E، منيزيم و پتاسيم و ويتامين B6 مي*باشد، براي بدن بسيار مفيد است.
    برنامه غذايي:مي*توانيد غذايي با آن تهيه كنيد و صرف كنيد براي مثال ماكاراني به همراه ميگو و پيازچه قيمه شده و فلفل دلمه اي به همراه سسي از كره بادام زميني و آب گرم و فلفل قرمز.
    [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید | عضویت]

    6.روغن زيتون:
    روغن زيتون، بهترين روغن براي استفاده در غذاها و سالادها مي*باشد كه محتوي mufa مي باشد كه كلسترول بد(LDL) را كم كرده بدون تغيير در كلسترول خوب بدن(HDL).
    برنامه غذايي:ريحان و پوره گوجه فرنگي و روغن زيتون را در برنامه غذايي خود داشته باشيد.
    [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید | عضویت]

    7.پسته:
    پسته شامل تركيبات كاراتنوئيدي است كه از افت بدن بر اثر افزايش سن جلوگيري مي*كند.
    برنامه غذايي:2 قاشق غذاخوري پسته را روي 2/1 پيمانه پنير ricotta ريخته و 2 قاشق چاي خوري عسل و شكلات را به آن اضافه كنيد و به عنوان يك غذاي سبك شيرين استفاده كنيد.
    [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید | عضویت]

    8.تخمه آفتاب گردان:
    تخمه آفتاب گردان مملو از ويتامين B مي*باشد كه نقش بسيار مهمي در محافظت بدن در برابر التهاب دارد و در ضمن منبع خوبي از ويتامين E مي*باشد. همچنين تخمه آفتاب گردان بازدارنده خوبي در برابر گرسنگي مي*باشد.
    برنامه غذايي: 2 قاشق سوپ خوري تخمه آفتاب گردان بو داده شده و پودر شده را روي سالاد خود بپاشيد.
    [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید | عضویت]

    عازم یک سفــــــــــــــرم
    سفری دور به جایی نزدیـــــــــــــک

    سفری از خود من به خــــــــــــــــــــــــ ــــودم

    مدتی است نگاهم به تماشای خداســـــــــــــــــــــ ت

    و
    امیـــــــــــــــــدم به خداوندی اوســــــــــــــــــــــ ــــــت…!!






  2. کاربر روبرو از پست مفید zahra سپاس کرده است .

    مینا (دوشنبه ۱۳ شهریور ۹۱)

  3. #2
    کاربر سایت

    آخرین بازدید
    دوشنبه ۱۳ شهریور ۹۱ [ ۰۳:۳۴]
    نوشته ها
    1
    امتیاز
    22
    سطح
    1
    Points: 22, Level: 1
    Level completed: 99%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    سپاس ها
    0
    سپاس شده 1 در 1 پست
    Merci az rahnamayton

  4. کاربر روبرو از پست مفید اريسا سپاس کرده است .

    zahra (دوشنبه ۱۳ شهریور ۹۱)

  5. #3
    کاربر سایت

    آخرین بازدید
    پنجشنبه ۲۱ آذر ۹۲ [ ۱۲:۱۶]
    نوشته ها
    4
    امتیاز
    30
    سطح
    1
    Points: 30, Level: 1
    Level completed: 99%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 2.0%
    سپاس ها
    0
    سپاس شده 1 در 1 پست
    سلام دوستان
    صابون لاغری اژه رو هم کنار این پیشنهادات دوست عزیزمون امتحان کنید و ببینید چقدر زود به هدفتون میرسین.من این صابونو از یه سایت تهیه کردم که قیمتش هم خیلی خوب میداد.تاثیرش فوق العادس.پیشنهاد میکنم حتما امتحان کنین.این آدرس سایتشه:

    redirect.php?a=vahidblog.ir/%D8%B5%D8%A7%D8%A8%D9%88%D9%86-%D9%84%D8%A7%D8%BA%D8%B1%DB%8C-%D8%A7%DA%98%D9%87/

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •