سال 2014 | 458 صفحه | ISBN: 9781466581401 | 5 MB |


[برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید | عضویت]


معرفی:
کتاب “راهنمای برنامه نویسی بازی #C برای Unity 3D” یک چارچوب بسیار انعطاف پذیر برای خلق هر نوع بازی با اتصال قطعات در اسکریپت های مختلف را ارائه می دهد.
بیشتر اسکریپت ها در چارچوب بازی یا در سازه های منحصر به خود عمل می کنند. فناوری ها و مفاهیم مورد بحث در این کتاب به شما یک پایه محکم در توسعه بازی ارائه می دهد.
10 فصل اول کتاب چارچوب انعطاف پذیر و قابل استفاده مجدد را در #C راه اندازی می کنند و برای انواع بازی ها مناسب می باشند. این کتاب همچنین، اسکریپت نویسی عمومی، قابل استفاده مجدد و قابلیت های مشترک را شرح می دهند.



کتاب، سفینه ای است که اقیانوس بیکران زمان را درمی نوردد. "فرانسیس بیکن"