گروه تجاری هوآوی گزارش کرده که این شرکت در سال مالی 2014 با افزایش درآمد مواجه بوده است. برای اولین بار در تاریخ هوآوی، سطح درآمد این شرکت با حاشیه*ی قابل توجهی، از مرز 10 میلیارد دلار فراتر رفت.
بخش محصولات مصرفی گروه تجاری هوآوی گزارش کرده که در طی سال 2014 در مجموع 138 میلیون دستگاه روانه*ی بازار شده که رشد 7.8 درصدی در مقیاس سال به سال را نشان می*دهد. 75 میلیون دستگاه از این مجموعه به گوشی*های هوشمند ساخت هوآوی اختصاص داشته که نمایانگر رشد 45 درصدی این کمپانی در این بازار است.
پایه*ی موفقیت فعلی هوآوی، به تصمیم سال 2012 این کمپانی برای تمرکز بر بخش دستگاه*های میان رده تا بالا رده و خودداری از تولید گوشی*های پایین*رده باز می*گردد. در نتیجه*ی این اقدامات هوآوی، این شرکت موفق به فروش 4 میلیون دستگاه پرچمدار Ascend P7 در یک دوره*ی 6 ماهه پس از عرضه*ی اولیه در ژوئن 2014 شده است. دو میلیون دستگاه فبلت Ascend Mate7 نیز از سپتامبر گذشته به فروش رسیده که آمارهای این شرکت را قدرت بیشتری می*بخشد.
آگاهی نسبت به برند نیز وضعیت خوبی را برای هوآوی در سال 2014 نشان می*دهد. 65 درصد از شرکت*کنندگان در نظرسنجی صورت گرفته در 32 کشور اعلام کردند که برند گوشی*های هوشمند هوآوی را می*شناسند. این رقم در سال پیش از آن 52 درصد بود. تا پایان سال میلادی 2014، شبکه*ای گسترده* از فروشگاه*های هوآوی که شامل 630 مرکز عرضه است بازگشایی شده که نقش قدرتمند و تعیین*کننده*ای در پیشرفت این کمپانی داشته است.

منبع: زومیت