کانال تلگرام فال و طالع بینی

در تمام بخش ها مدیر فعال ( با سابقه فعالیت در انجمن های دیگر ) می پذیریم ، با ما تماس بگیرید. انجمن پیچک

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 2 , از مجموع 2

موضوع: ثبت علامت تجاری یا ثبت برند لاتین

  1. #1
    کاربر سایت

    آخرین بازدید
    پنجشنبه ۲۴ دی ۹۴ [ ۱۰:۲۵]
    سن
    29
    نوشته ها
    80
    امتیاز
    1,249
    سطح
    1
    Points: 1,249, Level: 1
    Level completed: 99%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registered1000 Experience Points
    سپاس ها
    0
    سپاس شده 0 در 0 پست

    ثبت علامت تجاری یا ثبت برند لاتین

    ثبت علامت تجاری یا ثبت برند لاتین


    نحوه ثبت برند و رویه ثبت علامت تجاری یا فرآیند ثبت تجاری لاتین به این نحو میباشد که :

    مدارک مورد نیاز ثبت علامت یا مدارک مورد نیاز ثبت برند شخصی یا ثبت برند حقیقی بشرح زیر است :

    1. کارت بازرگانی شخصی
    2. جواز مرتبط با فعالیت(جواز تولید ، جواز تاسیس ، موافقت اصولی ، جواز کسب )
    3. کپی شناسنامه کارت ملی فرد
    4. در صورتیکه توسط واسطه (وکیل )علامت تجاری ثبت شود باید مشخصات وکیل نیزدر دسترس باشد .
    5. 10 عدد علامت با ابعاد 6 در 6 سانتی متر
    6. اظهارنامه علامت باید بصورت دقیق نوشته شود رنگ علامت تجاری فونت بکار رفته در علامت تجاری اشکال بکار رفته در علامت تجاری باید بطور دقیق قید شود .

    پس از تکمیل مدارک مشخصات علامت تجاری در سامانه ثبت علامت تجاری ثبت میگردد . سپس به هر اظهارنامه ثبت علامت یک کد رهگیری ثبت علامت تخصیص داده میشود که در سامانه قابل پیگیری باشد .
    نحوه ثبت برند و رویه ثبت علامت تجاری یا فرآیند ثبت تجاری فارسی به این نحو میباشد که :
    مدارک مورد نیاز ثبت علامت یا مدارک مورد نیاز ثبت برند شرکتی یا ثبت برند حقوقی بشرح زیر است :
    در صورت نیاز به ثبت علامت حتما نیاز به ثبت شرکت نمیباشد اما برخی میخواهند ابتدا ثبت شرکت انجام دهند سپس اقدام به ثبت علائم تجاری نمایند . در اینحالت باید اقدام به ثبت یکی از شرکتهای مسئولیت محدود یا سهامی خاص گردد . فرآیند ثبت شرکت بدین صورت میباشد که ابتدا کپی شناسنامه و کارت ملی شرکا ارائه میگردد سپس برای کلیه شرکا اقدام به اخذ گواهی عدم سوء پیشینه میگردد . سپس نسبت به تهیه و امضاء اوراق ثبت شرکت اعم از اظهارنامه ثبت شرکت ، اساسنامه ثبت شرکت ، شرکتنامه ثبت شرکت و صورتجلسه ثبت اقدم میگردد .سپس اقدام به ثبت اطلاعات در سامانه میگردد و پس از تعیین نام اقدام به ارسال اوراق ثبتی و مدارک مورد نیاز ثبت شرکت از طریق پست میگردد . سپس از طریق سامانه ثبت شرکت نسبت به ثبت شرکت اقدام خواهد شد .

    1. کارت بازرگانی شرکتی که به نام مدیرعامل شرکت صادر میشود .
    2. جواز مرتبط با فعالیت(جواز تولید ، جواز تاسیس ، موافقت اصولی ، جواز کسب )
    3. کپی شناسنامه کارت ملی مدیرعامل
    4. روزنامه رسمی شرکت
    5. 10 عدد علامت با ابعاد 6 در 6 سانتی متر
    6. در صورتیکه توسط واسطه (وکیل )علامت تجاری ثبت شود باید مشخصات وکیل نیزدر دسترس باشد .
    7. اظهارنامه علامت باید بصورت دقیق نوشته شود رنگ علامت تجاری فونت بکار رفته در علامت تجاری اشکال بکار رفته در علامت تجاری باید بطور دقیق قید شود .

    پس از تکمیل مدارک مشخصات علامت تجاری در سامانه ثبت علامت تجاری ثبت میگردد . سپس به هر اظهارنامه ثبت علامت یک کد رهگیری ثبت علامت تخصیص داده میشود که در سامانه قابل پیگیری باشد .

    لینک منبع: redirect.php?a=samansabt.com/articles/269-%D...AA%DB%8C%D9%86

    سامان ثبت - samansabt.com
    redirect.php?a=samansabt.com/ثبت شرکت سامانسامان ثبت - ثبت شرکت - samansabt.com

  2. #2
    کاربر سایت

    آخرین بازدید
    پنجشنبه ۲۱ بهمن ۹۵ [ ۱۹:۵۹]
    سن
    48
    نوشته ها
    3
    امتیاز
    1,428
    سطح
    1
    Points: 1,428, Level: 1
    Level completed: 99%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    سپاس ها
    0
    سپاس شده 1 در 1 پست
    لطفا هزینه های ثبت رو نیز بفرمایید

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •