واحد فروش راه حل های پاناسونیک در اندونزی تا حد زیادی محصولات جدید خود را به واسطه ی توزیع 49 مدل لامپ LED خانگی شامل لامپ های سقفی و 9 مدل چراغ های LED با مصارف غیر خانگی از جمله چراغ های خیابان، در بازار اندونزی از 1 مارس افزایش خواهد داد.
از طریق این اقدامات هدف نهایی، رسیدن به فروش 10 بیلیون ینی در اندونزی در سال مالی 2018 در زمینه ی وسایل روشنائی که این میزان چیزی حدود 4 برابر فروش در سال مالی 2013 خواهد بود.
اندونزی نیز مانند سایر کشورهای نو ظهور آسیایی دستخوش تحولات شهرنشینی توأم با صنعتی شدن قرار گرفته است و به همین دلیل با افزایش روز افزون مصرف انرژی مواجه است.
دولت اندونزی در پی اهداف خود در صرفه جویی در انرژی به عنوان بخشی از سیاست های انرژی، راه حل افزایش بهره روشنائی لامپ ها را هم در شرکت های بزرگ و هم در منازل معرفی کرده است.
پاناسونیک طی این حرکت محصولات روی خط تولید خود در زمینه لوازم روشنائی منزل با تمرکز بر محدوده ی قیمتی مناسب و ارائه کارکرد بالا در مدل های پایه و عمومی را افزایش خواهد داد.
ایجاد تغییرات گسترده (روشنائی، دما رنگی) محصولات متنوعی را برای طیف گسترده ای از مکان های نصب مناسب کرده است.
این لامپ ها در مقایسه با لامپ های فلورسنت موجب صرفه جویی 50 درصدی و یا بیش تر در مصرف انرژی شده در حالی که روشنائی مشابه با این لامپ ها را نیز تأمین می کند.
لوازم روشنائی خیابان نیز در محصولات با وات پائین دارای مصرف 25 و 40 وات بوده و در لوازم با وات مصرفی بالا به طور متوسط دارای 90، 120 و 200 وات مصرف انرژی می باشد.
پاناسونیک در محصولات خود ترکیبی از مفهوم طراحی و صرفه جویی در انرژی را جهت کمک به شیوه زندگی بهتر در اندونزی به کار گرفته است.

[برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید | عضویت]