کانال تلگرام فال و طالع بینی

در تمام بخش ها مدیر فعال ( با سابقه فعالیت در انجمن های دیگر ) می پذیریم ، با ما تماس بگیرید. انجمن پیچک

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 2 , از مجموع 2

موضوع: مفاهیم برند، تفاوت برند شرکتی و شخصی و فامیلی

  1. #1
    کاربر سایت

    آخرین بازدید
    چهارشنبه ۱۸ اسفند ۹۵ [ ۱۶:۳۹]
    سن
    39
    نوشته ها
    17
    امتیاز
    1,724
    سطح
    1
    Points: 1,724, Level: 1
    Level completed: 99%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    سپاس ها
    0
    سپاس شده 1 در 1 پست

    مفاهیم برند، تفاوت برند شرکتی و شخصی و فامیلی

    Brand ـ برند (نشان تجاري)
    یک نام، اصطلاح، علامت، سمبل یا طرح و یا ترکیبی از آنها که قصد آن مشخص کردن کالا و خدمات یک فروشنده و یا گروهی از فروشنده ها و نیز تفاوت گذاری بین آنها میان سایر رقبا ست.

    Brand Name ـ نام تجاری
    آن قسمت از یک نشان که می تواند به صورت آوایی ادا شود. برای مثال ماشین فیات، تلویزیون سونی، کفش باتا و…

    نشان گذاری ـ Branding
    جریانی است که در آن یک کالا نام تجاری می گیرد.

    نشان تجاری ـ Brand Mark
    قسمتی از یک نام تجاری که می تواند شناخته شود اما نمی تواند تقلید شود مثل یک سمبل، طرح یا یک رنگ و حرف مشخص


    برند*گذاري در شرکتهاي مي*تواند به روشهاي زير صورت گيرد:
    ۱- برند انفرادی / Individual Brand
    یک شرکت ممکن است براساس سیاستی تصمیم بگیرد. برندهای مشخصی را برای هر یک از محصولات خود اقتباس کند.

    ۲- برند فامیلی / Family Brand
    برند فامیلی به یک سری از محصولات خاص محدود می شود. اصطلاح برند فامیلی رجوع می کند به یک نام تجاری که یک شرکت برای یک سری از انواع محصولاتش اقتباس می کند.

    ۳- برند شرکتی / Company Brand
    ما ممکن است برای همه محصولات اسم شرکت یا تولیدکننده را بگذاریم. وقتی یک شرکت تولید کننده محصولات متعددی می باشد این نوع برند شرکتی استفاده می شود. برای مثال نساجی تاتا (نساجی مازندران) محصولات مهندسی، شیمیایی و غیره.

    ۴- ترکیبی از همه / Combination
    محصولات اسامی خودشان را دارند و برند شرکتی مشخص می کند که شرکت همه محصولات را تولید می کند. مثل «تاج شرکت تاتا» یا «تاژ شرکت بهداد»

    .............................
    ثبت شرکت ملاصـدرا
    مشاوره رایگــــــــــان
    021-88192545
    .............................

  2. #2
    کاربر سایت

    آخرین بازدید
    چهارشنبه ۱۸ شهریور ۹۴ [ ۲۱:۵۳]
    نوشته ها
    1
    امتیاز
    23
    سطح
    1
    Points: 23, Level: 1
    Level completed: 99%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    سپاس ها
    0
    سپاس شده 0 در 0 پست
    نقل قول نوشته اصلی توسط ثبت ملاصدرا نمایش پست ها
    Brand ـ برند (نشان تجاري)یک نام، اصطلاح، علامت، سمبل یا طرح و یا ترکیبی از آنها که قصد آن مشخص کردن کالا و خدمات یک فروشنده و یا گروهی از فروشنده ها و نیز تفاوت گذاری بین آنها میان سایر رقبا ست.Brand Name ـ نام تجاریآن قسمت از یک نشان که می تواند به صورت آوایی ادا شود. برای مثال ماشین فیات، تلویزیون سونی، کفش باتا و…نشان گذاری ـ Brandingجریانی است که در آن یک کالا نام تجاری می گیرد.نشان تجاری ـ Brand Markقسمتی از یک نام تجاری که می تواند شناخته شود اما نمی تواند تقلید شود مثل یک سمبل، طرح یا یک رنگ و حرف مشخصبرند*گذاري در شرکتهاي مي*تواند به روشهاي زير صورت گيرد:۱- برند انفرادی / Individual Brandیک شرکت ممکن است براساس سیاستی تصمیم بگیرد. برندهای مشخصی را برای هر یک از محصولات خود اقتباس کند.۲- برند فامیلی / Family Brandبرند فامیلی به یک سری از محصولات خاص محدود می شود. اصطلاح برند فامیلی رجوع می کند به یک نام تجاری که یک شرکت برای یک سری از انواع محصولاتش اقتباس می کند.۳- برند شرکتی / Company Brandما ممکن است برای همه محصولات اسم شرکت یا تولیدکننده را بگذاریم. وقتی یک شرکت تولید کننده محصولات متعددی می باشد این نوع برند شرکتی استفاده می شود. برای مثال نساجی تاتا (نساجی مازندران) محصولات مهندسی، شیمیایی و غیره.۴- ترکیبی از همه / Combination محصولات اسامی خودشان را دارند و برند شرکتی مشخص می کند که شرکت همه محصولات را تولید می کند. مثل «تاج شرکت تاتا» یا «تاژ شرکت بهداد».............................ثبت شرکت ملاصـدرامشاوره رایگــــــــــان021-88192545.............................
    من تجربه بدی از این شرکت های ثبت دارم خواستم با دوستان به اشتراک بزارم تا دیگران هم برای ثبت شرکت با مشکل من روبه رو نشند.من به موسسه ثبت شرکت ملاصدار مراجعه کردم و قبل از گرفتن پول خیلی مودب بودند و گفتند که تمام مجوزهای لازم رو برای من خیلی سریع می گیرند. بعد از سادگی من سو استفاده کردند و توی قرارداد نوشتند مجوزهای موضوعی. بعد از دادن پول دردسرها شروع شد. هر روز بهانه ای می گرفتند و بسیار هم بی ادبانه صحبت می کردند. آدمهای ثبت ملاصدرا هم زود زود عوض میشن و هر روز هم با یکی باید سرو کله بزنید. بعد هم به من گفتند که صحبت های شفاهی هم اصلا قبول نیست و ثبت ملاصدرا فقط کارهای بسیار معمول رو انجام می ده. وقتی ازشون خواستم که نفری رو که با من قرارداد بسته بیارن، با بی ادبی بسیار گفتند که به تو ربطی نداره که کی قرارداد بسته، اگه راست می گی پیداش کن. بعد هم زدند زیر خنده و گفتند اگه می خواهی میتونی 20 درصد پولت و رو بگیری. خواستم با مدیر داخلتیشون آقای شایان یا مدیر عاملشون آقای غلامی صحبت کنم باز هم با ادبی گفتند که این آقاییون حرفی ندارند که با شما بزنند. این هم از جریان ثبت شرکت من و موسسه ثبت شرکت ملاصدراچند روز پیش تبلیغات ثبت ملاصدرا رو از تلوزیون دیدم. با خودم گفتم که ممکنه افراد دیگری هم دچار این مشکل بشن و بهتره این موضوع رو بگم شاید بتونه آگاهی بده. پیشنهاد شخصی من اینه که تا جایی که می تونید خودتون کارهای ثبت شرکت رو انجام بدید.

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •