به گفته manel adell مدیر کمپانی Desigual ، نقاشی های دیواری طرح هایی برگرفته از درون نقاش است و نمودی از خودانگیختگی و خروج از هنجارهای همیشگی است. خصوصیاتی که Desigual را بر آن داشت تا انواع مدل های لباس ولوازم جانبی خود را بر این اساس طراحی نماید . اما این تنها دلیل استفاده از نقاشی های دیواری نبود. نقاشی های دیواری همواره حامل پیامی برای بیننده هستند. تشویق ، ترغیب و گاه اعتراض. Desigual با الهام از این وجه نقاشی های دیواری ، اقدام به طراحی و تولید تی شرت هایی نموده که شعارهای مختلفی بر روی آنها درج شده است. به عنوان مثال در زمان جنگ عراق این تی شرت ها با شعار « جنگ راه حل نیست» در سراسر جهان عرضه شد و بسیار مورد توجه هواداران این برند قرار گرفت. در حال حاضر این برند علاوه بر مرکز اصلی خود در بارسلونا اسپانیا، در بیش از 50 شهر مهم اسپانیا و سایر نقاط جهان همچون برلین، آمستردام، لندن، نیویورک، پاریس، رم، سانفرانسیسکو، سنگاپور، دوبی، توکیو شعبه دارد. هنگامی که توماس مایر سوئیسی 20 ساله در سال 1984 ، ایده های نوین و خلاقانه خود را با عنوان Desigual به دنیا معرفی نمود، شاید پیش بینی نمی کرد که در کمتر از یک دهه انقلابی در طراحی و خلق لباس و لوازم جانبی به وقوع بپیوندد.. شعار اصلی او این بود : « Desigual همتا ندارد» که در تمام این سالها فلسفه و راهنمای اصلی او در این مسیر بوده است. Desigual در دهه نود با مجموعه منحصر بفرد استفاده از حروف بسیار درشت در طراحی لباس ها، بکارگیری رنگ های شاد و زرق وبرق دار درهم آمیخته ، طرح های بسیار نوآورانه با الهام از نقاشی های دیواری ، توانست جهشی عالی در میان طراحان مد دنیا داشته باشد. در حال حاضر Desigual جز محبوب ترین شرکت های طراحی، تولید و توزیع لباس در اسپانیا است. بطوری که لوگوی این برند یکی از مناظر آشنا در اسپانیا به شمار می رود.. در لوگوی فعلی برند Desigual ، حرف S به صورت وارونه طراحی شده است که بیانگر طراحی های بدیع و خلاقانه و حرکت غیر متعارف و نو آورانه این کمپانی به شمار می آید. Desigual بیننده را ترغیب می کند تا از زاویه ای جدید به زندگی نگاه کند و خارج از قالب ها و کلیشه های مرسوم همیشگی، نگاهی نو به پیرامون خود داشته باشد.