عضلات شکمتان را به درستی تمرین دهیم شکم،تمرین عضلات شکم،کرانچ دوچرخه کرانچ دوچرخه تمرینی مناسب برای عضلات شکم آیا عضلات شکمتان را به درستی تمرین می*دهید؟ در این مطلب نکاتی وجود دارد که هر وقت می*خواهیم اطمینان حاصل کنیم که آیا عضلات شکم را به درستی تمرین می*دهیم یا نه، می توانیم آنها را بخاطر بسپاریم. شما می*توانید این نکات را در هر ورزشی که انجام می*دهید اعمال کنید. 1- آیا گردنتان درد می*گیرد؟ اگر در طول تمرین گردنتان درد می*گیرد، خیلی آنرا را سفت می*کنید، بدین معنی که تکنیک شما برای انجام تمرین اشتباه است. اگر تکنیکتان اشتباه باشد، پیشرفتتان صفر خواهد بود، پس مطمئن شوید که از آن تمرین سر در می*آورید. راه*حلی که می توان استفاده کرد این است: تا زمانی که احساس کنید دوباره فشار به عضلات شکم برگشته، به سراغ تمرینی بروید که مستلزم دراز کشیدن بر روی زمین نباشد. 2- مطمئن شوید کشش را احساس می*کنید در هر تمرینی، باید کشش محسوسی را در عضلات شکمتان احساس کنید. این کشش نشان دهنده*ی این است که شما دامنه*ی حرکتی کاملی را انجام می*دهید. این کشیدگی برای رشد عضلات کل شکم بسیار مهم است. 3- آیا عضلات شکمتان درد می*گیرد؟ اگر عضلات شکمتان درد نمی*گیرد، پس حتما چیزی را اشتباه انجام می*دهید. سعی کنید دوباره به سراغ تمرین کرانچ ساده بروید، تا متوجه شوید کدام قسمت را اشتباه انجام می*دهید. 4- آیا پاها یا پهلوهایتان خسته می*شود؟ اگر این عضلات خسته شوند، بدین معنی خواهد بود که به منظور اینکه فشار وزنتان را از روی شکم بردارند، در طول تمرین درگیر شده*اند. این چیزی نیست که می*خواهید اتفاق بیفتد، پس حواستان باشد تا عضلات دیگرتان درگیر تمرین نشوند. 5- انجام بیش از ۱۵ تکرار؟ فکر می*کنم اگر شما می*توانید بیش از ۱۵ یا حداکثر ۲۰ تکرار انجام دهید، پس احتیاج دارید از وزنه استفاده کنید. عضلات شکم هم مانند بقیه*ی عضلات بدن است، و برای رشد به تحریک اضافی احتیاج دارد. شکمتان را به چالش بکشید! البته این می*تواند به این معنی هم باشد که تمرینتان را با تکنیک اشتباهی اجرا می*کنید. اگر همه چیز را به درستی اجرا کنید، شانس کمی خواهید داشت که بتوانید چنین تمریناتی را خیلی تکرار کنید. [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید | عضویت]