با این سوپ رژیمی خوشمزه لاغر شوید این سوپ در واقع از سوپ مرغ و نودل الهام گرفته شده است و سرشار از سبزیجاتی مانند هویج، کرفس، پیاز و فلفل دلمه ای می باشد. سبزیجات را هم می توانید به صورت منجمد استفاده کنید و هم تازه.مواد لازم برای سوپ رژیمی مرغ و پاستااسپری پخت، یا مقداری روغنگوشت بدون استخوان و بدون پوست سینه مرغ که به اندازه های کوچک تکه تکه شده باشد : ۱۷۰ گرمکرفس، پیاز، و فلفل دلمه ای میکس شده : ۲۲۵ گرمهویج خلالی ریز : یک فنجانفلفل سیاه : یک چهارم قاشق چای خوریآب مرغ بدون چربی و کم نمک : ۷ فنجانپاستا نپخته طرح دار سبوس دار : یک فنجانروش پخت سوپ رژیمی مرغ و پاستایک قابلمه متوسط را روی شعله متوسط رو به بالا گرم کنید.کف قابلمه را با اسپری پخت یا کمی روغن چرب کنید.مرغ ، سبزیجات، هویج، و فلفل سیاه را به قابلمه اضافه کنید.به مدت ۶ دقیقه یا تا زمانی که مرغ شروع به قهوه ای شدن بکند و سبزیجات نرم شوند بپزیدشان، مرتب محتویان قابلمه را بهم بزنید.آب مرغ را اضافه کنید، و به جوش بیاوردیش.پاستا را اضافه کنید، حرارت را به متوسط کم کنید،به مدت ۸ دقیقه و یا تا زمانی که پاستا بپزد روی شعله نگهش دارید.اطلاعات تغذیه ای سوپ رژیمی مرغ و پاستا کالری : ۱۵۶کلسترول از چربی در هر وعده : ۱۴ درصدچربی در یک وعده : ۳ گرمچربی اشباع در یک وعده : ۰٫۶ گرمچربی غیر اشباع در یک وعده : ۰٫۶ گرمچربی دارای حلقه های غیر اشباع در یک وعده : ۰٫۴ گرمپروتئین در یک وعده : ۲۰٫۴ گرمکربوهیدرات در یک وعده : ۱۲٫۸ گرمفیبر در یک وعده : ۲٫۸ گرمکلسترول در یک وعده : ۴۰ میلی گرمآهن در یک وعده : ۱٫۴ میلی گرمسدیم در یک وعده : ۷۲۳ میلی گرمکلسیم در یک وعده : ۲۷ میلی گرم منبع : سیمرغ