کانال تلگرام فال و طالع بینی

در تمام بخش ها مدیر فعال ( با سابقه فعالیت در انجمن های دیگر ) می پذیریم ، با ما تماس بگیرید. انجمن پیچک

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 2 , از مجموع 2

موضوع: چگونگی استفاده از جمع سپاری برای رونق کسب و کار ( قسمت اول)

  1. #1
    کاربر سایت

    آخرین بازدید
    سه شنبه ۱۲ بهمن ۹۵ [ ۲۱:۲۵]
    نوشته ها
    34
    امتیاز
    2,432
    سطح
    1
    Points: 2,432, Level: 1
    Level completed: 99%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registeredCreated Blog entryTagger Second Class1000 Experience Points
    نوشته های وبلاگ
    3
    سپاس ها
    0
    سپاس شده 9 در 8 پست

    چگونگی استفاده از جمع سپاری برای رونق کسب و کار ( قسمت اول)

    چگونگی استفاده از جمع سپاری برای رونق کسب و کار ( قسمت اول) بسیاری از شرکتها و کسب و کارها ازجمع سپاری به عنوان یک تاکتیک که می توانند از آن برای فهمیدن اینکه مشتریانشان تمایل دارند چه نوع محصولات و یا خدماتی را دریافت کنند ، استفاده میکنند . جمع سپاری می تواند موجب شود که زمان برای آنها حفظ شود و در هزینه ها نیز صرفه جویی کنند زیرا آنچه که مشتریان میخواهند را می تواند برایشان مشخص کند. برای ایجاد یک کمپین برای جمع سپاری مراحلی را باید طی کرد در این مقاله ما به شما نشان خواهیم داد که شما چگونه می توانید از جمع سپاری و شبکه های اجتماعی مثل فیسبوک و وب سایت خود به خوبی بهره ببرید . مرحله اول : یک هدف مشخص کنید. کلید راه اندازی یک کمپین برای جمع سپاری این است که بتوانید اهداف مشخصی را تعیین کنید، تصمیم بگیرید که یکی دوتا ( حداکثر سه تا ) از مهمترین چیزهایی را که می خواهید به آنها دست یابید چیست ؟ نمونه هایی از اهداف مورد توجه بری از شرکتها: *افزایش اطلاع و آگاهی مردم از برندشان *ارتقا و ترویج یک محصول یا سرویس جدید *افزایش مشارکت کاربران *گردآوری محتوای کاربران ( عکسها ، ویدیو و … ) *گردآوری بازخورد کاربران *افزایش حامیان و طرفداران برند *دنبال کنندگان را به کسانی که راهبری و راهنمایی می کنند تبدیل کنند *دنبال کنندگان را به خریداران تبدیل کنند *افزایش حضور مردم در شبکه های اجتماعی به این نکته توجه داشته باشید که به هنگام هدف گذاری همواره مشتریان و طرفدارانتان را به خاطر داشته باشید زیرا که این امر موجب می شود حتما پیشرفتی مرتبط و معنادار داشته باشید. مرحله دوم : تعیین کنید که می خواهید کمپینتان را برای جمع سپاری و دریافت نظرات کاربران کجا ایجاد کنید. پس از اینکه هدفگذاری کردید، وقت آن رسیده که تعیین کنید کمپینتان را کجا راه اندازی کنید تا به بیشترین بازدیدکننده ممکن دسترسی داشته باشید . شبکه های اجتماعی و شرکتهای نرم افزاری با ایجاد انواع فرصتها امکان جمع سپاری را برای شما فراهم کرده اند،. کسب و کارها این امکان را دارند که جمع سپاری را در مکانهایی از قبیل یک شبکه اجتماعی اختصاصی و یا وب سایت ، انجام دهند و یا اینکه این توانایی را دارند که این دو استراتژی را باهم ترکیب کنند. لينك ثبت نام redirect.php?a=minikar.com/signup.php?REF=a2...tAZ21haWwuY29t

  2. #2
    کاربر سایت

    آخرین بازدید
    شنبه ۲۲ خرداد ۹۵ [ ۲۰:۵۲]
    نوشته ها
    25
    امتیاز
    154
    سطح
    1
    Points: 154, Level: 1
    Level completed: 99%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 99.4%
    دستاوردها:
    100 Experience Points7 days registered
    سپاس ها
    0
    سپاس شده 4 در 3 پست

  3. کاربر روبرو از پست مفید amin agahi سپاس کرده است .

    salamatism (سه شنبه ۱۲ بهمن ۹۵)

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •