کانال تلگرام فال و طالع بینی

در تمام بخش ها مدیر فعال ( با سابقه فعالیت در انجمن های دیگر ) می پذیریم ، با ما تماس بگیرید. انجمن پیچک

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 3 , از مجموع 3

موضوع: افزایش بازدیدکنندگان طراحی سایت به صورت نرمال با کمک نقشه محتوا به سمت فروش بالا

  1. #1
    کاربر سایت

    آخرین بازدید
    سه شنبه ۰۷ دی ۹۵ [ ۱۵:۳۰]
    سن
    30
    نوشته ها
    32
    امتیاز
    1,150
    سطح
    1
    Points: 1,150, Level: 1
    Level completed: 99%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 53.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1000 Experience Points1 year registered
    سپاس ها
    0
    سپاس شده 0 در 0 پست

    Post افزایش بازدیدکنندگان طراحی سایت به صورت نرمال با کمک نقشه محتوا به سمت فروش بالا

    چگونه از پیشنهادهای محدودکننده برای افزایش ترافیک جستجوگرها استفاده کنیم؟آیا شما یک وب سایت یا وبلاگی دارید که می خواهید ترافیک آن را بالا ببرید، اما هر کاری می کنید منجر به کسب درآمد برای کسب و کارتان نمی شود؟در طول چند هفته گذشته که من با کسب و کارهای متعدد صحبت کردم، متوجه شدم که این یک چالش است.بسیاری از مردم در ایجاد محتوا برای بالا بردن ترافیک طراحی سایت خود متمرکز شده اند، اما آنچه من به تازگی در این تلاش ها دیده ام این است که بسیاری از آنها نقشه استراتژی ای برای محتوا خود ندارند تا به وسیله آن، خریدار را به سمت خرید از سایت خود ترغیب کنند و محصول و خدمات خود را به صورت هدفمندانه ای برای او به فروش برسانند.اجازه بدهید برای روشن شدن بحث توضیح بیشتری در این باره ارائه کنم؟به عنوان مثال شما در ماه می خواهید به سقف درآمدی معینی برسید (مثلا ده دلار در ماه) اما با کمی تحقیق متوجه می شوید که کسانی که قرار است از شما خرید بکنند به سختی می توانند این نیاز شما را برآورده کنند. اگر آنها از طراحی سایت شما نتوانند خریدی بکنند مسلما شما نیز به خواسته ماهانه خود نخواهید رسید. یا...شما برای سایت خود شروع به بازاریابی می کنید حتی موفق می شوید ترافیک سایت خود را نیز بالا ببرید ولی هنوز این بازدیدها تبدیل به سود برای کسب و کار شما نشده است.کاری که باید بکنید خیلی سخت نیست فقط کافی است محتوای سایت خودتان را درجه بندی کنید و آنها را با توجه به سقف فروش خودتان با کمک برنامه ThinkApps به سه دسته سطح بالا، سطح متوسط و سطح فرصت کم تقسیم کنید که در ادامه بیشتر در این باره صحبت خواهیم کرد. در این نوشته سعی می کنیم شما را با نحوه بالا بردن ترافیک جستجوی طراحی سایت تان تا 12 میلیون نفر بازدیدکننده در عرض 6 ماه آشنا کنیم. این کار نیاز به استراتژی برای استفاده از محتوا در مراحل مختلف بازاریابی / فروش شما دارد.آماده اید؟ پس بیایید شروع کنیماولین کار: شناسایی محتواهای طراحی سایت برای تمرکز بر روی آنهاوقتی که من برای اولین از ThinkApps در جهت بازاریابی استفاده کردم، به نظرم خیلی سخت آمد. من به یک شرکت توسعه فناوری پیشرفته ملحق شده بودم که هیچ چیزی درباره توسعه نرم افزارها نمی دانستم.من وقتی برای اولین بار آغاز کردم، شرکت ما به دنبال راهی برای پیدا کردن مشتری های هدفمند بود که در جستجوی محصول و بازار خاصی بودند. هنگامی که من چشم انداز شرکت های مختلف توسعه نرم افزار را مورد بررسی قرار دادم، متوجه چیزهایی شدم:اول: یک عدم اعتماد در صنعت وجود داشت (بسیاری از کاربران و مردم توسط شرکت ها و بازاریاب های آماتور ناامید شده بودند.)دوم: ارتباط بین مشتری و شرکت ضعیف بود (معمولا مشتری هیچ چیزی درباره روند پیشرفت پروژه اش نمی دانست).سوم: اگر کسی زیاد به بازار آشنا نبود وقتی می خواست محصولی را تهیه کند هیچ اطلاعاتی درباره آن محصول در دست نداشت (من یکی از این افراد بود).چهارم: محتوای واقعا خوبی نبود که مردم و بازدیدکنندگان را در انتخاب محصولات تولید شده به چالش بکشد و آنها را در انتخاب بهترین آنها کمک کند. این چیزی بود که بیشترین دغدغه ما را به حساب می آمد.هدف من این بود که بهترین منابع خارجی را برای محصولات IOS، آندروید، و طراحی سایت و بعد اپل بسازم.دلیل من هم این واقعیات چهارگانه ای بودند که در ایجاد محتوا لحاظ نشده بودند و در واقع نقطه ضعفی برای www.webcando.ir/]طراحی سایت[/url] ها شمرده می شدند. از طرفی این مسائل و سئوالات نقطه مشترک خیلی از افراد بود و بسیاری از افراد با این کونه سئوالات درگیر بودند. به همین خاطر برطرف کردن این نقیصه ها تبدیل به پتاسیلی برای شروع کار ما شد.من تحقیقات خودم را برای کشف محتوای مناسب برای مشتریان هر مرحله از سطح فروش شروع کردم.اولین چیزی که من در تماس های تلفنی به آنها گوش دادم، چشم انداز تماس ها و نوشتن تمام سوالاتی بود که مربوط به آن می شد و تماس گیرنده ها درباره فرایند خرید می پرسیدند. این به من کمک کرد برخی از نقاطی که عموم مشتری ها رد شروع خرید با آنها درگیر بودند را شناسایی کنم.بعد، من با برخی از مشتریان فعلی صحبت کردم و برخی از چیزهای باورنکردنی از زبان آنها مربوط به برخوردشان با سازمان های دیگر و مترجمان آزاد شنیدم. چیزهایی مانند: چگونه یک مشتری پنجاه دلار برای توسعه کارش به یک شرکت دیگر داده بود و یک چیز ناتمام به او تحویل داده بودند. من در طول این گفتگوها یادداشت برداری می کردم و پس از آن به چالش های مشترک مشتریان خودم با شرکت های دیگر نگاه کردم.سپس، در مکالمات مرحله بعد به سوالات و اعتراضاتی گوش دادم و یادداشت برداری کردم که مردم قبل از خرید می کردند. اینها به من چشم اندازی دادند که چطور می توانم به سئوالات و خواسته های خریدار به صورت درست و اصولی جواب بدهم.پس از اینکه یک لیست از نقاط درد مشترک مشتری هایی که در مراحل مختلف اقدام به فروش با آنها مواجه می شوند را تهیه نمودم، اقدام به ایجاد محتوایی کردم که به طور مستقیم هدف جستجوی کسی بود که آن مشکل را داشت.محدود کردن جستجوهای طراحی سایت با پیشنهادهای گوگل"به طور منظم" درباره کلمه کلیدی بازاریابی محتوا تحقیق کردم و به طور کلی کلمات کلیدی خودم را با توجه به حجم جستجوها در دسته های مرتب سازی نمودم، و با توجه به قدرت اندازه دامنه، زمان و منابع، و پس از رفتن بالاترین حجم کلمات کلیدی شروع به رتبه بندی آنها کردم.این کار برای شرکت هایی که دارای مقدار زیادی از منابع، دامنه بالا، و زمان ساخت برای لینک ها دارند خیلی خوب جواب می دهد اما متاسفانه، من هر هیچ یک از آنها را نداشتم.من به دنبال راه حلی بودم برای افرادی که می خواستند برنامه های مورد نیازشان را بسازند. از آنجا که برای من رسیدن به رتبه بندی نخست مثلا برای "توسعه نرم افزار تلفن همراه" تقریبا غیر ممکن بود، من به سراغ کلمات کلیدی طولانی تر، و به طور خاص سراغ کلمات کلیدی درازی که در مراحل مختلف در سطح بندی فروش همسان بودند رفتم.این روش اینگونه کار میکند:اگر کسی در حال انجام تحقیقات بر روی یک محصول یا خدمات است - آنها به احتمال زیاد دوست دارند چیزی را یاد بگیرند، یا آنها در یک وضعیت دشواری هستند که نیاز به کمک دارند. بنابراین، آنها به سراغ گوگل می آیند و مثلا به طور کلی عبارت "نرم افزارهای آیفون" را جستجو می کنند.آنها را برای چیزی مثل:چگونگی قوانین - چگونه می توانم یک برنامه بسازم؟ (بازگشت به بالای سطح بندی فروش – به احتمال زیاد آنها در حال انجام تحقیقات اولیه بر روی یک ایده هستند.)مقایسه – توسعه دهنده iOS چه تفاوت هایی با توسعه آندروید دارد؟ (اواسط سطح بندی فروش - به احتمال زیاد آنها یک ایده پیدا کرده اند و بر روی پلت فرمی برای ساخت مصمم هستند اما آنها احتمالا هنوز یک شرکت توسعه دهنده پیدا نکرده اند.)سوالات - بهترین برنامه توسعه دهنده استودیو در مثلا در سان فرانسیسکو کدام است؟ (پایین سطح بندی فروش - به احتمال زیاد آنها برای ساخت می دانند چه می خواهند و به دنبال کسی هستند تا یک برنامه برای آنها بسازد.)در این مرحله است که جستجو کننده به دنبال خرید است و برای این کار آماده شده است. باید شما در طراحی سایت خود محتوایی داشته باشید که به این نیاز آنها جواب بدهد.کلمات کلیدی طولانی تر نشان می دهند که کاربران به دنبال پاسخ هستند، و بیشتر نشان دهنده مراحل مختلف در سطح بندی فروش در جهت بزرگتر، پیچیده تر، خرید می باشد.اگر شما در حال انجام بازاریابی محتوا برای یک کسب و کار هستید که برای آن خریداران مختلفی وجود دارد، شما نیاز دارید ترافیک جستجوی www.webcando.ir/]طراحی وب سایت[/url] خود را با پاسخ دادن به کاربران در هر یک از مراحل سطح بندی فروش بالا ببرید.توجه: این یک استراتژی است که واقعا برای محصولات و خدمات خوب کار می کند اما نیاز به درک چرخه فروش طولانی مدت دارد. اما، فکر نمی کنم این استراتژی برای محصولات کوتاه مدت و یا حتی برای کسب و کار تجارت الکترونیک کار کند. مثلا شما یک فروشگاه آنلاین درباره تجهیزات تنیس دارید و یا شما یک مربی تنیس هستید که می خواهید شاگردهایی برای خود پیدا کنید تا خدمات ارائه بدهید. یک مطلب به عنوان مثال ممکن است اینگونه باشد: "چگونه می توان یک تنیس باز خوب شد" یا "بهترین راکت تنیس برای بازیکنان دبیرستان کدام است." سپس شما می توانید یک فهرست از محصولات و خدمات خود را در طراحی سایت خودتان با این موضوعات تهیه کنید و به افزایش ترافیک www.webcando.ir/service/%D8%B7%D8%B1%D8%A7%D8%AD%DB%8C-%D8%B3%D8%A7%DB%8C%D8%AA-%D9%81%D8%B1%D9%88%D8%B4%DA%AF%D8%A7%D9%87-%D8%B3%D8%A7%D8%B2.html]فروشگاه ساز[/url] کمک کنید.در اینجا بهترین راهی که من متوجه شده ام نوشتن مقالاتی برای اینگونه شرایط است تا بتوانید خریداران هدفمندی را جذب کنید و سایت خودتان را در رتبه بندی خوبی قرار بدهید. (محدود کردن جستجوهای طراحی سایت با پیشنهادهای گوگل)حالا شما در گوگل لیستی از سوالات دارید که خودتان آنها را جمع آوری کرده اید (که خریداران شما آنها را می خواهند) و حالا شما شروع به نوشتن پاسخ برای هر یک از آن پرسش می کنید و در طراحی سایت خود در معرض دید آنها می گذارید.شما باید به سوالاتی که مربوط به بالای سطح بندی فروش، وسط ، و پایین آن است توجه کنید و هریک را از هم تفکیک کنید و برای هر یک محتوای مناسب تهیه نمایید.به عنوان مثال: چگونه یک برنامه مانند ____بسازیم؟حالا باید برای هر برنامه ای که کاربران درباره آنها از شما سئوال پرسیده اند محتوا و مطلبی در طراحی سایت خود تدارک ببینید. چرا که شما می دانید که این خواسته و نیاز کاربران است و شما دارید به خواسته و پرسش آنها در جستجو های گوگل پاسخ مناسب می دهید. این کار رتبه بندی صفحه های طراحی سایت شما را نیز در گوگل بالا خواهد برد.نتایج جستجوی اصلاگر شما با استفاده از این پیشنهاد توانستید به عبارت جستجو شده جواب بدهید، و در مورد "چگونه می توان یک برنامه مثل فلان ساخت" برخی از لینک های خوب به مطلب تان بدهید، رتبه شما به خاطر محتوای خوب بالاتر از بسیاری از نتایج خواهد بود چرا که می دانید کاربر به دنبال آن مطلب و محتوا می گردد.در نتیجهتحقیقات خود را بر روی آنچه کاربران در مراحل مختلف فروش / بازاریابی می پرسند انجام دهید.با استفاده از گوگل پیشنهادهای محدودکننده جستجو ها را پیدا کنید و از آنها به عنوان فرصتی برای نوشتن مطالب استفاده کنید.محتوای خود را برای بالا بردن ترافیک جستجو به خریدارها و کاربران ارائه بدهید و منتظر عکس العمل آنها باشید و باز سطح بندی فروش را در سطح های بالا، وسط و پایین بررسی کنید.برای هر مطلب، لینک سازی کنید و محتوای خودتان را در جاهای دیگر توزیع کنید و به اشتراک بگذارید یادتان باشد از لینک های طبیعی و درست استفاده نمایید و سعی نکنید تا با لینک های میانبر به خواسته خودتان برسید چرا که موتورهای جستجو متوجه خواهند شدو و شما را پنالتی خواهند کرد در ضمن مشتری های خودتان را هم از دست می دهید.سپس، ترافیک هدفمند پست های خودتان را که منطبق با نیاز و خواسته کاربران تهیه شده دنبال کنید که چگونه فروشگاه ساز و www.webcando.ir/web-design/marketing-site-design.html]طراحی سایت فروشگاهی[/url] را در مراحل مختلف سطح بندی فروش کمک می کنند. و برای آینده طراحی سایت خود برنامه ریزی کنید تا بتوانید این ترافیک ها را همیشه در وب سایت خود داشته باشید و فروش های خوبی را تجربه کنید.

  2. #2
    کاربر سایت

    آخرین بازدید
    پنجشنبه ۱۸ شهریور ۹۵ [ ۱۲:۵۳]
    محل سکونت
    ESFAHAN CITY
    سن
    27
    نوشته ها
    11
    امتیاز
    1,198
    سطح
    1
    Points: 1,198, Level: 1
    Level completed: 99%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 73.0%
    دستاوردها:
    Created Blog entry1 year registered1000 Experience Points
    نوشته های وبلاگ
    1
    سپاس ها
    0
    سپاس شده 8 در 6 پست

    Bow bizmusic.ir

    ما که نفهمیدیم چی نوشتی ولی لایک
    دانلود آهنگ بدون تبلیغات www.bizmusic.ir

  3. #3
    کاربر سایت

    آخرین بازدید
    جمعه ۱۳ مهر ۹۷ [ ۱۹:۴۹]
    سن
    38
    نوشته ها
    11
    امتیاز
    65
    سطح
    1
    Points: 65, Level: 1
    Level completed: 99%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 24.0%
    سپاس ها
    0
    سپاس شده 0 در 0 پست

    Icon18 راه اندازی کسب و کار اینترنتی فقط با 100 اسکناس هزار تومانی

    راه اندازی کسب و کار اینترنتی با ۱۰۰اسکناس هزار تومانی امروز در حال تهیه این مقاله در مورد راه اندازی کسب و کار اینترنتی هستم دلار چندین بار از مرز ۱۵ هزار تومان هم عبور کرد و خیلی از کسب و کارهای قدیمی ضربات کاری خوردن و برای ادامه به مشکل برخورد کردن. شاید با خودتون فکر کنید که راه اندازی کسب و کار اینترنتی واقعا سرمایه خیلی زیادی نیاز داره اما بهتون اثبات میکنم که راه اندازی یه کسب و کار اینترنتی موفق و پرسود که میتونه شما رو به استقلال مالی برسونه فقط سرمایه گذاری به اندازه ۱۰۰ اسکناس هزار تومانی نیاز داره و بس. اگه هنوز قانع نشدید و احساس میکنید که اینکار نشدنیه این مقاله برای شماست. برای اینکه به اهمیت راه اندازی کسب و کار اینترنتی پی ببرید ابتدا ببنیم نحوه راه اندازی یه کسب و کار توی بازار چجوریه و به چه امکاناتی نیاز داریم و درنهایت به نحوه راه اندازی کسب و کار اینترنتی و مزایای اون میپردازیم. راه اندازی کسب و کار اینترنتی vs راه اندازی کسب و کار سنتی برای اینکه این موضوع تفاوت بین کسب و کار سنتی و راه اندازی کسب و کار اینترنتی توی ذهنتون بمونه میخام این موضوع رو با یه داستان براتون توضیح بدم: روزی روزگاری یه دختر خانم سانتال مانتالی بود بنام پرنسس خانوم که خواستگار زیاد داشت و خوابو از چشم همه پسرا گرفته بود!!!.دو تا ازین خواستگاراش بنام های سعید و محسن خیلی سریش بودن و احساس میکردن نمیتون بدون اون به زندگی ادامه بدن و بعد از یه مدتی به رقیب عشقی همدیگه تبدیل شده بودن.خلاصه به آب و آتیش میزدن تا بتونن با پرنسس قصه ما ازدواج کنند و خوشبخت بشن. بابای پرنسس قصه ما هم برای اینکه عدالت رو بین خاستگارا رعایت کرده باشه تصمیم گرفت به هر کدومشون یک سال وقت بده تا اینکه برن و کسب و کاری رو شروع کنن و در پایان سال هر کدوم که نقدینگی بیشتری و درامد بیشتری داشت ، دخترش رو به عقد اون شخص در بیارن. اما این دو رقیب عشقی هر کدوم تصمیم گرفتن برای اینکه به درآمد بیشتری برسن دو تا مسیر متفاوت رو انتخاب بکنن: آقا محسن تصمیم گرفت بیاد و توی بازار سنتی کسب و کار خودشو راه اندازی کنه. آقا سعید هم راه اندازی کسب و کار اینترنتی رو در دستور کارش قرار داد. ۱-راه اندازی کسب و کار سنتی(آقا محسن) اقا محسن با مشورت دوستاش و نصیحت های بزرگترا تصمیم گرفت که توی بازار یه دهنه مغازه اجاره کنه و یه نوشت افزار فروشی رو افتتاح کنه.(البته بابای اقا محسن یه ذره وضعش خوبه و تمام هزینه های شروع این بیزنس پسرشو تقبل کرده و از بابت نقدینگی غصه ای ندارن) آقا محسن برای اینکه فروشگاه خودشو توی بازار افتتاح کنه باید مبلغی بعنوان سرمایه اولیه و مبلغی هم بعنوان سرمایه در گردش برای خودش دست و پا میکرد همینطور مبلغی هم بعنوان هزینه های جانبی.بنابراین شروع کرد به تهیه یه لیست از هزینه هایی که باید انجام میداد: سرمایه اولیه: ۱-مبلغ ۱۰ الی ۲۰ میلیون تومان برای رهن یه دهنه مغازه توی بازار(مغازه بهمراه انبار کوچک) ۳-مبلغ ۲۰ میلیون تومان سرمایه اولیه برای خرید اجناس داخل مغازه ۴-مبلغ ۵ میلیون آماده سازی فضای داخل و قفسه بندی+روشنایی+خرید میز و صندلی و یه سیستم ۵-هزینه های مربوط به گرفتن جواز کسب از صنف مربوطه تقریبا ۱ میلیون تومان کل سرمایه اولیه بطور متوسط=۴۰ میلون تومان سرمایه در گردش: ۱-مبلغ ۱۰ میلیون تومان بعنوان تنخواه یا سرمایه در گردش برای اداره فروشگاه نوشت افزار کل سرمایه در گردش=۱۰ میلیون تومان هزینه های جانبی ۱-هزینه آب + برق + گاز+ تلفن +اینترنت ماهیانه مبلغ ۲۰۰ هزار تومان ۲-ماهانه مبلغ ۵۰۰ هزار تومان بعنوان کرایه مغازه ۳-هزینه عوارض شهرداری+عوارض مالیات و ارزش افزوده (یکبار در طول سال پرداخت میشه ولی بطور متوسط هر ماه ۱۰۰ هزار تومن در نظر بگیرید) هزینه های جانبی ماهانه=۸۰۰ هزار تومان آقا محسن لیست طرح کسب و کار خودشو به ددی(حضرت پدر) تقدیم کردن و ددی هم ۵۰ میلیون تومان به حسابش واریز کرد که بتونه کسب و کارشو شروع کنه تا بتونه درآمدشو افزایش بده و با پرنسس ازدواج کنه. همونطور که از محاسبات اولیه مشخصه اقا محسن توی ماه داره ۸۰۰ هزار تومن بابت کرایه و آب و برق و… پرداخت میکنه(البته شما شخصی رو در نظر بگیرید که میخاد توی بازار با وام گرفتن از وام ها شروع کنه.قطعا هر ماه بالای ۲ میلیون تومان بدهکاره!!!) بنابراین باید دست کم بالای ۳ میلیون تومان سود بکنه تا بعد از پرداخت بدهکاری هاش ۲ میلیون تومانی براش باقی بمونه. آقا محسن فروشگاه نوشت افزار خودشو افتتاح کرد و شروع به فعالیت کرد.کاسبی توی بازار بعضی روزا خوب بود و فروش زیادی زیادی داشت و بعضی وقتا بازار راکد بود.مثلا توی ۳ ماه تابستون تقریبا درآمد مغازه و هزینه هاش سر به سر میشد.یعنی توی ماههای تیر و مرداد و شهریور چون مدرسه ها و دانشگاهها تعطیل بودند فروش مغازه پایین بود.همین اتفاق توی اسفند میفتاد. یعنی توی ۴ ماه در سال فروشگاهش فروش پایینی داشت در عوض ماههایی بود که دو یا سه برابر بقیه ماهها درآمد داشت. بطور متوسط هر ماه بعد از پرداخت کرایه و هزینه برق و تلفن و … سود خالص تقریبا ۲ میلیون تومان باقی میموند.که در طول در خوشبینانه ترین حالت مبلغ ۲۴ میلیون تومان درآمد کسب میکنه. حالا بریم سروقت اقا سعید.اگه اقا سعید بتونه بیشتر از ۲۴ میلیون توی سال درآمد بدست بیاره احتمالا اونه که با پرنسس لاو میترکونه وگرنه باید شاهد ازدواج پرنسس و آقا محسن باشه. ۲-راه اندازی کسب و کار اینترنتی(آقا سعید) از اونجایی که آقا سعید پول و سرمایه آنچنانی نداشت و باباشم سالها قبل به رحمت خدا رفته بود و تموم دار و ندارش یه لپ تاپ بود تصمیم به راه اندازی کسب و کار اینترنتی گرفت ،و با تحقیقات مفصلی که انجام داد متوجه چند موضوع شد: ۱-ایران در رده ۱۳ سیزده کشور اول دنیا از نظر تعداد کاربران اینترنتی در کل دنیا رو داره راه اندازی کسب و کار اینترنتی راه اندازی کسب و کار اینترنتی ۲-از ۸۰ میلیون جمعیت ایران بالای ۶۰ میلیون نفر به اینترنت دسترسی دارند. راه اندازی کسب و کار اینترنتی راه اندازی کسب و کار اینترنتی ۳-ضریب رشد اینترنت توی ایران بالای ۷۰ درصده راه اندازی کسب و کار اینترنتی راه اندازی کسب و کار اینترنتی و همه این آمارها براش یه معنی بیشتر نداشت. ایران بهشت راه اندازی کسب و کار اینترنتی از اونجا که اقا سعید بچه خیلی باهوشیه از یه کانالی متوجه شد که اقا سعید درآمدش توی سال تقریبا ۲۴ میلیون میشه و اگه باخاد با پرنسس ازدواج کنه باید بالای ۲۴ میلیون درامد داشته باشه تا از رقیب عشقی خودش جلوتر بیفته. اول فکر کرد که باید درامدشو توی یه سال به ۳۰ میلیون تومان برسونه تا موفق بشه با دختر رویاهاش ازدواج کنه. بعد با خودش فکر کرد اگه این خبر اشتباه باشه و درامد محسن بیشتر از ۲۴ میلیون تومن باشه چی؟اگه این عدد ۲۴ میلیون تومن برای گمراه کردن اون باشه چی؟انوقت یه عمر باید حسرت بخوره! پیش خودش فکر کرد و گفت نهایتش محسن ۵۰ میلیون تومان توی بازار الان میتونه درامد داشته باشه.برای اینکه موفقیتش حتمی باشه اومدو پیش خودش اینجوری هدف گذاری کرد: کسب درآمد ۶۰ میلیون تومانی در یک سال از طریق راه اندازی کسب و کار اینترنتی آیا واقعا میتونست توی یه سال به ۶۰ میلیون تومان درآمد برسه؟(البته این نکته رو بگم که کسب و کار های اینترنتی همین الان توی نت فارسی در حال فعالیت هستند که این مبلغ رو توی یه ماه یا خیلی کمتر دارن بدست میارن و این اعداد براشون شبیه پول خرده!!!) آیا طمع نکرده بود؟ آیا خیلی بلندپروازی نکرده بود؟ همش با خودش فکر میکرد شاید لقمه بزرگتر از دهنش برداشته؟ بهتره نیست بجای اینکه کل طول روزشو پشت مانیتور باشه ، مثل محسن بره یه جا تو بازار یه کاری واسه خودش دست و پا کنه؟ اما اگه واقعا این خبرها و شنیده ها صحت داشته باشه چی؟ آیا چند سال بعد حسرت این روزها رو نمیخورد که چرا یه تحقیق ساده نکرده بود و این فرصت بسیار عالی رو از دست داده؟ با خودش گفت:”من که سرمایه ای ندارم که مثل محسن بخام ترس داشته باشم که از دستم بره!سنگ مفت ، گنجشک مفت.بنابراین شروع کرد و استارت کارشو زد و تصمیم گرفت کسب و کار اینترنتی خودشو راه اندازی کنه. اولش سرگردون بود و دقیقا نمیدونست برای راه اندازی کسب و کار اینترنتی چه مراحلی رو باید طی کنه تا موفق بشه.اما آقا سعید قصه ما نیومده بود که ببازه بلکه هدفش فقط موفقیت توی کسب و کار اینترنتی و ازدواج با پرنسس زیبا بود. چند ماهی رو وقت گذاشت و توی سایت های موفق ایرانی و خارجی جستجو کرد تا بتونه سرنخ های اولیه رو بدست بیاره. مدام تحقیق میکرد و هرچی مقاله و دوره راجب راه اندازی کسب و کار اینترنتی دستش میومد مطالعه میکرد. با خودش فکر میکرد شاید منظور از راه اندازی کسب و کار اینترنتی تبدیل شدن به شاخ اینستاگرام با میلیونها فالوور یا یه کانال تلگرامی با صدها هزار عضو باشه.اما هرچی جلوتر میرفت بیشتر متوجه میشد که راه اندازی کسب و کار اینترنتی اصولی داره که باید اونها رو اجرا کنه تا به موفقیت برسه. با تحقیقاتش به این نتیجه رسید که برای راه اندازی کسب و کار اینترنتی باید مراحل زیر رو طی کنه: گام اول:تولید محتوا رایگان و با کیفیت گام دوم:جذب ترافیک هدفمند گام سوم:تولید محصول گام چهارم:بازاریابی محصول گام پنجم:فروش بعد نشست و امکاناتش و داشته هاشو پیش خودش حساب و کتاب کرد: ۱-یه دستگاه لپ تاپ ۲-یه خط اینترنت adsl ۳-یه گوشی موبایل که البته میشد از دوربینش استفاده کرد و فیلم باهاش ضبط کرد ۴-البته مهمترین داشته هاش عشق به پرنسس و اشتیاق فراوان برای موفقیت بود. توی قدم بعدی اومد و حساب و کتاب کرد و با خودش گفت برای اینکه بتونه ۶۰ میلیون تومان درآمد کسب کنه باید یه محصول تولید کنه و اونو از طریق اینترنت به فروش برسونه تا بتونه به موفقیت برسه. با توجه به اینکه توی زمینه کار با کامپیوتر کمی مهارت داشت و اغلب زمانهای بیکاری و فراغت خودشو با کامپیوترش سپری میکرد و توی زمینه نرم افزار های آفیس (مثل ورد و پاور پوینت و اکسل و …) مهارت خوبی کسب کرده بود. تصمیم گرفت که بیاد و یه محصول آموزشی در زمینه آموزش افیس(از قبیل آموزش نرم افزار ورد و پاور پوینت و اکسل و …)آماده کنه. توی گام بعدی شروع کرد به تهیه پیش نویس تهیه محصول و گامهایی که باید طی میکرد تا یه محصول خوب و ارزشمند ایجاد کنه رو نوشت. توی قدم بعدی شروع کرد به تولید محصول و از اونجایی که میدونست بهترین و ارزشمند ترین نحوه تولید محصول ، محصولات آموزش ویدیویی هست تصمیم گرفت یه محصول ویدیویی خوب و ارزشمند تهیه کنه. گام بعدی ارزش گذاری روی محصول بود و برای قیمت ۵۰ هزار تومنو در نظر گرفت. حالا آقا سعید یه محصول ۵۰ هزار داشت و میباید با راه اندازی کسب و کار اینترنتی خودش ۶۰ میلیون تومان از محل فروش این محصول آموزشی کسب کنه. با یه حساب و کتاب سرانگشتی متوجه شد که برای موفقیتش باید تعداد ۱۲۰۰ بار این محصولو بفرشه! شاید توی نگاه اول کمی سخت باشه اما اینطور نیست. با خودش حساب کرد که توی میهن عزیزمون ۳۱ تا استان داریم و قراره به این ۳۱ استان ۱۲۰۰ محصول بفروشیم. اگه عدد ۱۲۰۰ رو به تعداد استانها یعنی ۳۱ تقسیم کنیم به عدد ۳۹ میرسیم.یعنی باید به هر استان فقط ۳۹ تا از این محصول خودشو به فروش برسونه تا بتونه موفق بشه که البته عدد معقول و بسیار ناچیزیه و براحتی قابل دسترسی. تازه این محاسبات فقط واسه یه محصول بود.اگه دو تا و یا چند تا محصول ارزشمند دیگه داشت احتمالا سودش چندین برابر بود…. طبق دستور العملی که داشت شروع به راه اندازی کسب و کار اینترنتی خودش کرد و هر روز نسبت به دیروز پیشرفت بیشتری میکرد و به موفقیت های چشم گیری دست پیدا کرد. فرصت یکساله هر کدوم از این دو نفر تموم شد و هرکدوم که درآمد بیشتری کسب کرده بود برنده این مسابقه بود. روز موعود فرا رسید و البته مشخص بود که برنده این مسابقه کدوم یکی از خاستگارا هست. آقا محسن رفته بود توی بازار سرمایه گذاری کرده بود و با فراز و نشیب های زیاد و توی یه سال ۲۴ میلیون تومان سود کسب کرده بود آقا سعید با دست خالی اومد و با تکیه به مهارت ها و استعدادهای خودش ، کسب و کار اینترنتی راه اندازی کرده و چندین برابر محسن سود کسب کرد و در حال گسترش کسب و کار اینترنتی خودش هست. اگه هنوز دقیقا اطلاع ندارید که برای راه اندازی یه کسب و کار اینترنتی موفق باید چه مراحلی رو طی کنید پیشنهاد میکنم مقالات زیر رو مطالعه بفرمایید: انواع کسب و کار اینترنتی(از واقعیت تا سراب…) گارانتی موفقیت شما در کسب و کار اینترنتی با تکنیک برتری خفیف سود کسب و کار اینترنتی در ایران چقدره و چقد سرمایه میخاد؟!! چرا هیچوقت کسب و کار خودمان را شروع نمی کنیم؟(ویدیوی رایگان) چطور کسب و کار اینترنتی راه اندازی کنیم تا مثل یک چاه نفت پرسود باشد؟ راز موفقیت در کسب و کار اینترنتی که از یک ماهیگیر آموختم!!! دوست خوبم سعی کردم واقعیت های کسب و کار اینترنتی و سنتی رو با یه داستان برات تعریف کنم تا توی ذهنت موندگار بشه.راه اندازی کسب و کار اینترنتی خیلی ها رو به موفقت های بسیار بزرگی رسونده و تونستن به استقلال مالی برسن.

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •