طرز تهیه سالاد حبوبات :این سالاد را به راحتی می توانید در منزل تهیه کنید و مطمئن باشید شام امشب شما را یک منبع غنی از پروتئین تامین کرده است. اگر شما به تازگی قصد رژِم گرفتن را دارید باید بدانید این نوع سالاد بهترین وعده ی شام را برای شما در نظر دارد.موادی که برای تهیه این سالاد لازم دارید به شرح زیر است :لوبیا چیتی ، قرمز و سفید پخته شده از هر کدام یک لیواننخود پخته شده به مقدار نصف لیوان سیب زمینی پخته شده 1 عددجوانه ماش یا گندم یک لیوانکشمش پلویی آن هم به مقدار نصف لیوانسس مایونز به مقدار دلخواه ( مخصوص کسانی که قصد رژیم گرفتن ندارند)تخم مرغ پخته شده 2 عددلبوی پخته شده 2 عددنمک و فلفل به میزان لازم طرز تهیه این نوع از سالاد به این صورت می باشد :ابتدا حبوبات را از 12 ساعت قبل خیس کرده و می پزیم. سپس آن ها را در آبکش می ریزیم تا آبشان کامل گرفته شود. در این فاصله می توانیم سیب زمینی و تخم مرغ ها را جهت پخته شدن در آب ریخته و بر روس شعله قرار دهید. پس از آماده شدن همه ی مواد ، سیب زمینی را به همراه حبوبات با جوانه جو یا گندم و کشمش ها مخلوط می کنیم.سس مایونز را با نمک و فلفل مخلوط کرده ، به مواد اضافه می کنیم ، هم می زنیم تا به صورت یک نواخت در بیاید. مواد حاصل را به مدت 30 دقیقه در یخچال می گذاریم. پس از گذشت 30 دقیقه و خنک شدن سالاد ، آن را در ظرف مناسبی می ریزیم و با تخم مرغ ها و لبوهای پخته شده تزئینش می کنیم.سالاد حبوبات ما حاضر است ، امیدواریم از طعم لذیذ آن در کنار خانواده لذت ببرید.wikiooz.ir