طرز تهیه کوکو سبزی رژیمی در فرطرز تهیه کوکو سبزی رژیمی در فرکوکو سبزی از جمله غذا هایی است که هم سریع آماده می شود و هم طعم دلنشینی دارد . معمولا کوکو سبزی را با نان میل می نماینداز اینکه مقالات بخش آشپزی و غذایی بانک مقالات را دنبال می کنید، از همراهی شما صمیمانه سپاسگزاریم و امیدواریم که از تهیه و سرو این غذای خوشمزه و از طعم خوب و جدید آن نیز در کنار عزیزان لذت ببرید. طرز تهیه کوکو سبزی رژیمی در فر کوکو سبزی از جمله غذا هایی است که هم سریع آماده می شود و هم طعم دلنشینی دارد . معمولا کوکو سبزی را با نان میل می نمایند ، اما در کنار سبزی پلو و ماهی نیز گاها دیده می شود . این غذای خوشمزه یک ایراد بزرگ دارد و آن هم میزان استفاده ی روغن در سرخ کردن آن است . این میزان از روغن می تواند مضراتی را برای ما داشته باشد . در نتیجه امروز قصد داریم تا طرز تهیه ی نوعی از این کوکو را آموزش دهیم که نیازی به روغن ندارد و به صورت قالبی در فر پخته می شود . ابندا نگاهی می اندازیم به مواد لازم جهت تهیه ی این کوکوی بدون روغن و البته خوشمزه : مواد لازم برای تهیه کوکو سبزی رژیمی : دو و نیم لیوان سبزی کوکو خرد شده شامل تره ، گشنیز ، جعفری ، نعنا ، کمی شوید ، سیر سه عدد تخم مرغ آرد ۲ تا ۳ قاشق غذاخوری نمک ، زردچوبه ، فلفل سیاه ، پودر تخم گشنیز به میزان لازم یک قاشق چای خوری بیکینگ پودر زرشک و گردو به میزان لازم این مقاله را بخوانید : طرز تهیه سوپ جو و نودلطرز تهیه کوکو سبزی رژیمی و قالبی در فر : کوکو سبزی رژیمی در فرابتدا نیاز است تا فر را گرم کنید . برای این کار درجه ی حرارت فر را روی دمای صد و نود درجه ی سانتیگراد تنظیم نمایید و اجازه دهید دقایقی در همان دما گرم شود . در این فاصله سبزی ها را آماده کنید . اگر از سبزی های تازه استفاده می نمایید آن ها را ساطوری کنید . حواستان باشد سبزی ها خیلی ریز نشوند . اگر هم از سبزی های فریزری استفاده می نمایید ابتدا آن ها را یخ زدایی کنید و سپس آب آن ها را با دست کامل بگیرید . سپس سبزی ها را داخل یک ظرف مناسب بریزید و تخم مرغ ها را به آن اضافه کنید و هم بزنید . سپس نمک و ادویه ها را به اضفه کنید و حسابی هم بزنید . آن قدری این کار را انجام دهید تا کاملا ترکبی شوند . ادویه ها را نیز به دلخواه و با توجه به طبع تان اضافه نمایید . در یک ظرف جداگانه بیکینگ پودر را با آرد مخلوط نمایید و سپس این مخلوط را به ترکیب سبزی و تخم مرغ اضافه نمایید و خیلی خوب با هم مخلوط نمایید . در این مرحله و در صورت تمایل می توانید زرشک ها را به آن اضافه کنید تا درون کوکو ها بپزند . البته می توانید زرشک را در پایان به کوکو اضافه نمایید . استفاده از زرشک نیز به طبع شما بستگی دارد . سپس قالب خود را آماده نمایید . برای این کار آن ها را چرب و سپس آرد پاشی کنید . مایه ی کوکو را درون قالب ها بریزید و روی آن ها را با فویل بپوشانید . حالا قالب را به مدت سی و پنج الی چهل دقیقه داخل فر قرار دهید و اجازه دهید کوکو ها بپزند . سپس قالب را از فر خارج کنید و اجازه دهید کمی خنک شوند . کوکوی شما آماده است . فقط کافی ست تا آن ها را از قالب خارج کرده و با گردو و زرشک تزییت نمایید . امیدواریم از خوردن این کوکوی سالم و بدون روغن در کنار خانواده لذت ببرید .