بهترین رژیم لاغری و کاهش وزن چیستبهترین رژیم لاغری و کاهش وزن چیستامروزه رژیم های زیادی برای لاغری و کاهش وزن افراد وجود دارد.یکی از دغدغه همیشگی داوطلبان کاهش وزن سختی و در بیشتر موارد عجیب بودن رژیم هاست.فرقی هم ندارد این رژیم هارا دکترهای تغذیه تجویز کنند یا مربیان باشگاه ها یا دوستانتان..در بعضی موارد این رژیم ها بسیار عجیب و اسیب رسان هستند. .اولین فکری که به ذهن افرادی که قصد کاهش وزن دارند میرسد نخوردن غذا در طول روز است.این عمل بسیار برای سلامتی و جسم شما مضر است.البته اخیرا رژیم هایی هم پیشنهاد میشوند که قصد کاهش وزن سریع بدن را دارند که این کار هم بسیار مضر است.رژیم هایی مثل رژیم موز اب میوه جات...برداشت های اشتباه از رژِم های لاغریامروزه رژیم های زیادی برای لاغری و کاهش وزن افراد وجود دارد.یکی از دغدغه همیشگی داوطلبان کاهش وزن سختی و در بیشتر موارد عجیب بودن رژیم هاست.فرقی هم ندارد این رژیم هارا دکترهای تغذیه تجویز کنند یا مربیان باشگاه ها یا دوستانتان..در بعضی موارد این رژیم ها بسیار عجیب وآسیب رسان هستند. و همگی مدعی این هستند که این رژیم بهترین رژیم لاغری میباشد..اولین فکری که به ذهن افرادی که قصد کاهش وزن دارند میرسد نخوردن غذا در طول روز است و فک میکنند بهترین رژیم کاهش وزن را انتخاب کرده اند. این عمل بسیار برای سلامتی و جسم شما مضر است.البته اخیرا رژیم هایی هم پیشنهاد میشوند که قصد کاهش وزن سریع بدن را دارند که این کار هم بسیار مضر است.رژیم هایی مثل رژیم موز آبمیوه جات....که در اکثر موارد هم نتیجه میدهد اما مشکل کجاست؟ نکاتی در مورد رژیم لاغریتوجه کنید بدن شما مانند یک ماشین نیازمند سوخت است اما با یک تفاوت شما نمیتوانید بدن خود را فقط با یک نوع ماده غذایی تغذیه کنید.زیرا بدن متشکل از نیاز های خاصی مثل پروتیین ویتامین مواد معدنی کربوهیدرات وحتی چربی است.تمام این موارد در رشد بهتر بدن و سالم بودن ان نقش بسزایی دارد اگر شما تنها یکی ازاین گروه ها را کنار بگذارید در طولانی مدت اسیب های غیر قابل جبرانی به سلامت خود وارد کرده اید.البته یکی از دلایلی که شما کاهش وزن خود را طی گرفتن رژیم های غیر متعارف احساس میکنید از دست دادن اب بدن است تا چربی.در مواردی هم ممکن است کاهش توده چربی را بهمراه داشته باشید اما به قیمت از دست دادن سلامتی بدن و با توجه به اینک این رژیم ها فقط در کوتاه مدت تاثیر خواهند داشت و شما پس از مدتی با با توقف کاهش وزن خود مواجه مشوید. در این مقاله چند روش در بهبود تغذیه شما و سلامت ان توصیه میکنیم که در جهت کاهش وزن شما هم بسیار موثر است و واقعا بهتری رژیم لاغری و کاهش وزن میباشد. این موارد را در رژیم های خود رعایت کنید1.اولین نکته این است که قبل گرفتن هر رژیمی حتما ازمایشی از سلامتی بدن خود تهیه کنید این نکته بسیار مهم است 2.همیشه کاهش وزن بدون ورزش عمل سختیست سعی کنید حتی اگر شرایط و وقت ورزش کردن یا پیاده روی را ندارید در طول روز از تحرک کافی برخوردار باشید هرچند تصحیح تغذیه در روند کاهش وزن شما به تنهایی موثر است اما چربی سوزی با ورزش برای گرفتن نتیجه سریعتر امری مهم بشمار میرود 3.نکته طلایی اغاز روز شما با صبحانه است.یکی از مهمترین وعده های غذایی در طول روز که مطمعنا از اهمیت ان اطلاع دارید.سعی کنید صبحانه خود را بین ساعت 7 تا 9 میل کنید.سعی کنید در صبحانه خود از قند یا شکر کمی استفاده کنید و به جای ان دو عدد خرما یا کمی عسل استفاده کنید. 4.دو توصیه مهم برای کاهش چربی های بدن شما در صبح استفاده کافیین بدون شکر ویا مخلوطی از آب ولرم و چند قطره آبلیمو به صورت ناشتا و قبل از مصرف صبحانه است.برای توضیح بیشتر هردو این نوشیدنی ها به چربی سوزی بیشتر بدن در طول روز کمک میکند.ترکیب اب ولرم و لیمو برای سلامتی بسیار عالیست و باعث پاکسازی بدن از سموم میشود.تاثیر انرا در همان روز اول متوجه میشوید 5.استفاده از نان جو یا سنگگ به جای نان بربری و لواش ... بهترین رژیم لاغری6.داشتن میان وعده های کوچک بین وعده های اصلی.شما میتوانید حجم غذای اصلی خود را مانند ناهار یا شام نسبت به قبل کمتر کنید به شرطی که بین انها از میان وعده ای مفید مانند میوه سالاد یا مغزها مثل پسته یا بادام که سرشار از مواد مفید است استفاده کنید. 7.سعی کنید مصرف کربوهیدرات مانند ماکارونی برنج یا نان های سفید را درشب کاهش دهید.بدن در ساعات شبانه روز کربوهیدرات را ذخیره چربی میکند و دیگر جذب بدن نمیشود. 8.از مصرف غذاهای روغنی و پرنمک دوری کنید.بجای روغن های معمولی از روغن زیتون یا کنجد استفاده کنید. 9.مصرف شیرینی جات و سس هارا کاهش دهید. 10.سعی کنید ساعت شام شما بین 7 تا 9 شب باشد تا بدن بتواند غذای مصرفی را هضم کند 11.از خوردن میوه و سبزیجات غافل نشوید. 12. ازمصرف نوشابه و تنقلات مضر مانند چیپس ها و پفک دوری کنید زیرا بسیار مضر هستند و سرشار از روغن ها مضر و شکر است. 13.اگر زیر نظر پزشک و یا مربی رژیم لاغری صحیحی گرفته اید سعی کنید هفته ای یک بار به روال عادی تغذیه خود برگردید اینکار باعث وارد شدن شوک به بدن میشود.زیرا در هر رژیمی بدن پس از مدتی به روال ان عادت میکند و دیگر تاثیری از ان رژیم نمیگیرید. البته در گرفتن رژیم لاغری نکته ها و دستورالعمل های بسیاری است که ما فقط آنهایی را که علاوه بر لاغری تاثیری در سلامتی شما خواهند گذاشت ذکر کرده ایم. redirect.php?a=[برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید | عضویت] از مطالعه این مقاله لذت برده باشید و دیگر نخوردن غذا را بهترین رژیم لاغری و کاهش وزن در نظر نگیرید