*شده" /> تبلیغ در تلگرام ، تبلیغات در تلگرام ، افزایش ممبر تلگرام سه ضلع مثلث کسب درآمد در تلگرام
کانال تلگرام فال و طالع بینی

در تمام بخش ها مدیر فعال ( با سابقه فعالیت در انجمن های دیگر ) می پذیریم ، با ما تماس بگیرید. انجمن پیچک

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 2 , از مجموع 2

موضوع: تبلیغ در تلگرام ، تبلیغات در تلگرام ، افزایش ممبر تلگرام سه ضلع مثلث کسب درآمد در تلگرام

  1. #1
    کاربر سایت

    آخرین بازدید
    دوشنبه ۱۳ شهریور ۹۶ [ ۱۰:۲۶]
    سن
    31
    نوشته ها
    1
    امتیاز
    36
    سطح
    1
    Points: 36, Level: 1
    Level completed: 99%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    سپاس ها
    0
    سپاس شده 0 در 0 پست

    تبلیغ در تلگرام ، تبلیغات در تلگرام ، افزایش ممبر تلگرام سه ضلع مثلث کسب درآمد در تلگرام

    سال ۲۰۱۳ بود که برای اولین بار پیام رسان تلگرام (تبلیغ در تلگرام ) در اختیار کاربران قرار گرفت و هر روز دامنه کاربرد آن در سراسر جهان بیشتر شد. تلگرام در ایران نیز با ثبت رقم بیش از ۴۵میلیون عضو، به محبوب*ترین شبکه اجتماعی بین ایرانیان تبدیل شده است. با نگاهی به داده های تلگرام در سایت الکسا مشخص می*شود که ایرانی*ها ۷۰ درصد از کل زمان تلگرام را به خود اختصاص داده اند و بعد از کشور ایران، آمریکایی ها با ۴ درصد در رتبه دوم قرار دارند. تبلیغ در تلگرام تبلیغات در تلگرام براساس تحقیقات انجام*شده ایرانیان روزانه به طور متوسط ۱میلیون و ۵۰۰ هزار مطلب در تلگرام تولید و منتشر می کنند. تلگرام، با توجه به آمار بالای استفاده از آن در ایران، یک رسانه مهم و تاثیرگذار برای تبلیغات است. تبلیغ*دهندگان در ایران با تبلیغات تلگرامی به راحتی می*توانند به تعداد زیادی از مخاطبان خود دسترسی پیدا کنند و محصول و یا سرویس خود را به آن*ها معرفی کنند. البته برخلاف فیس*بوک، توئیتر، اینستاگرام و سایر شبکه*های اجتماعی که بخشی را به کسب*وکارها اختصاص می*دهند تا تبلیغات(تبلیغ در تلگرام تبلیغات در تلگرام ) را براساس آمار و به*صورت حرفه*ای*تری انجام دهند، تلگرام چنین قابلیتی را ندارد؛ به همین دلیل بسیاری از تبلیغ*دهندگان تنها براساس تعداد viewهای یک پست و یا براساس تعداد کاربران یک کانال در مورد میزان اثربخشی تبلیغات تلگرامی (تبلیغ در تلگرام تبلیغات در تلگرام )قضاوت می*کنند. در مطلب امروز تجربه و تحلیل*های یکی از اعضای تیم پزشک خوب در مورد تبلیغات تلگرامی(تبلیغ در تلگرام تبلیغات در تلگرام ) را با هم مرور می*کنیم. آقای وحید عطاری، از ابتدای تبلیغات در تلگرام(تبلیغ در تلگرام تبلیغات در تلگرام )، نتایج را ثبت و شاخص*های خلاقی برای سنجش اثربخشی ابداع کرده*اند و ادامه متن، به قلم ایشان تدوین شده است: آدرس تعمیرگاه « میگن یکی رفته بود یه تعمیرگاه واسه خودش باز کرده بود، بعد از چند مدت رفیقش ازش میپرسه اوضاع کاروبار چطوره؟ میگه اصلا خوب نیست، هیچی مشتری نداریم. یه کم در مورد کارش صحبت می*کنن و آخرش رفیقش میگه راستی آدرس تعمیرگاهت چیه؟ طرف میگه بلوار صالحی، کوچه گلستان، پلاک ۴، طبقه دوم!! » در فضای واقعی فیزیکی همه به راحتی متوجه می*شوند که آوردن خودرو برای تعمیر به طبقه دوم کار بسیار سختی است و مشتری گذری کمی هم خواهید داشت! ولی واقعیت این است که متاسفانه در حوزه*های دیگر خیلی وقت*ها اشتباه می*کنیم و تعمیرگاهمان را طبقه دوم دایر می*کنیم، اشتباهی که حتی خیلی افراد و شرکت*های ماهر هم انجام می*دهند. روزگاری یک ایرانی هر روز ساعت*ها به تماشای تلویزیون (یا بهتر بگویم صدا و سیمای ملی) می*نشست و شما با معرفی خود در تلویزیون راه خود و محصولاتتان را به میلیون*ها خانواده ایرانی باز می*کردید، در حالی که امروز کاربران ساعت*ها در تلگرام و اینستاگرام و کانال*ها و گروه*هایش صرف می*کنند و تلویزیون و به خصوص کانال*های داخلی*اش شاید قدرتی معادل یک دهم سال*ها قبلشان را نیز ندارند. بازاریابی در عصر جدید مفهوم جدیدتری پیدا کرده است و این تغییر را می توان در سبک زندگی خود نیز یافت. این روزها تلگرام به محبوب ترین شبکه اجتماعی در میان ایرانیان تبدیل شده است و بهترین بستر برای تبلیغات و اطلاع رسانی محسوب می شود چرا که بر خلاف تبلیغات سنتی در بیلبوردها و رسانه های صوتی و تصویری در تبلیغات تلگرامی(تبلیغ در تلگرام تبلیغات در تلگرام ) لازم نیست که از کاربران انتظار داشته باشید تا پس دیدن تبلیغات،ادرس و یا شماره تلفن شما را به خاطر بسپارند تنها با یک کلیک ساده به صفحه مورد نظر شما هدایت خواهند شد. نکته دیگری که برای بسیاری از کمپانی ها حائز اهمیت است ارزان تر بودن تبلیغات در تلگرام است. هزینه تبلیغات تلویزیونی حتی برای کمپانی های ثروتمند نیز گزاف محسوب می شود. از سوی دیگر تلویزیون و تبلیغات چاپی تاثیرات گذشته را در بر ندارند و تاثیرات مطلوبی را در پی نخواهند داشت. از این رو کمپانی ها روی به تبلیغات تلگرامی آورده و با هزینه ای بسیار کمتر تبلیغات خود را در معرض دید میلیون ها بیننده قرار میدهند. از دیگر مزیت های تبلیغات در تلگرام نداشتن تاریخ انقضاست.این نوع تبلیغات به زمان و مکان محدود نیست و مخاطب در هر زمان و یا مکانی که اراده کند به آن دسترسی دارد.

  2. #2
    کاربر سایت

    آخرین بازدید
    شنبه ۲۹ مهر ۹۶ [ ۱۱:۴۰]
    سن
    30
    نوشته ها
    2
    امتیاز
    199
    سطح
    1
    Points: 199, Level: 1
    Level completed: 99%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Created Blog entry31 days registered100 Experience Points
    نوشته های وبلاگ
    2
    سپاس ها
    0
    سپاس شده 0 در 0 پست

    پارک آبی کیش

    به دنبال یک سفر عالی هستید؟ داشتن سفری آسان و مطمئن، یکی از آن مواردی است که کیفیت زندگیمان را بالا می برد و هر آنچه که لذت سفر را برای شما دو چندان می کند برایتان فراهم می کند. آرتین گشت نه تنها کامل ترین سیستم جستجوی بلیط های سیستمی و چارتری است، بلکه امکان رزرو و خرید بلیط را در کمترین زمان ممکن، برای تان فراهم می کند. از دیگر خدمات آرتین گشت ارائه و فروش کلیه بلیط های گردشگری و تفریحی به صورت آنلاین می باشد. پس با ما همراه شوید. آدرس: کیش- میدان سنائی- ساختمان بیست- طبقه همکف- واحد 7- آژانس هواپیمایی و گردشگری آرتین گشت کیش تلفن های تماس: 09347687776---09191110051---09191110061 پارک آبی کیش-جنگهای شبانه کیش-پارک دلفین کیش-کشتی تفریحی کیش-رستورانهای کیش وب سایت: [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید | عضویت]

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •