آیا شما هم نمی تونید جلوی پرخوری خودتون رو بگیرید؟ نگران بهم خوردن تناسب اندام و اضافه وزن هستید؟ شاید همیشه به دنبال یک روش میگردید تا هم بتوانید از غذا خوردن لذت ببرید و هم لاغر شوید .در این مقاله روشهایی را آموزش خواهیم داد که بوسیله آنها می توانید جلوی وسوسه خوردنتان را بگیرید و آگاهانه غذا خوردنتان را کنترل کنید تا به راحتی وزن خود را کنترل کنید و به لاغری دستیابید، با ایت فیت همراه باشید باشید غذاهای آبدار بخوردیدسبزیجات حاوی مقادیر زیادی آب و فیبر های غذایی هستند و به همین دلیل می توانند به راحتی احساس سیری را به شما منتقل کنند. سعی کنید در هر وعده غذایی مقداری از حجم غذای خود را به سبزیجات اختصاص دهید.بخشی از بشقاب خود را با سبزیجاتی مثل کلم، کدو، گل کلم، کلم بروکلی و انواع فلفل و غیره پر کنید. شما با این کار هم کالری کمتری دریافت می کنید و هم زودتر احساس سیری می کنید .ادامه مقاله در سایت تناسب اندام ایت فیت redirect.php?a=eatfit.ir/روش-های-کنترل-پرخوری-و-لاغری/