در سال 2015 گوگل حدود 67.49 بیلیون دلار از تبلیغات خود درامد داشته است. این اعداد و ارقام نه تنها نشان می*دهد که افراد زیادی در حال استفاده از گوگل ادوردز هستند، بلکه به این معنی است که گوگل ادوردز یکی از شیوه های تبلیغاتی موثر در میان سایر روش هاست. با این وجود گوگل ادوردز برای تمامی کسب و کارهای کوچک انتخاب خوبی محسوب نمی*شود. اگر هیچ کس در گوگل به دنبال محصول یا خدماتی که شما عرضه می*کنید نباشد، استفاده از چنین تبلیغاتی موثر نخواهد بود.با این*حال برای بیشتر کسب و کارها، مشتریان احتمالی برای به دست آوردن مطالب و اطلاعات مورد نیاز خود از[برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید | عضویت]

استفاده می*کنند و همین امر باعث می*شود ادوردز یک شیوه عالی برای بازاریابی محصولات و خدمات باشد. فرض می*کنیم که شما درک خوبی از مشتریان خود دارید و به خوبی می*دانید این افراد در موتورهای جستجو به دنبال چه مواردی هستند. در ادامه 7 دلیل استفاده از گوگل ادوردز برای کسب و کارهای کوچک را بیان می کنیم.این گزینه یکی از نکات مثبت بزرگ گوگل ادوردز برای کسب و کارهای کوچکی است که اغلب بودجه اندکی دارند. حتی اگر بودجه زیادی برای کارهای بازاریابی خود داشته باشید، باز هم دوست ندارید هزینه زیادی را برای تست و بررسی یک کانال بازاریابی جدید اختصاص دهید. در گوگل ادوردز هیچ سرمایه گذاری حداقل یا هزینه ماهانه برای تبلیغات وجود ندارد. این موضوع بدین معنی است که خطر و ریسک کمتری در مقایسه با سایر گزینه های تبلیغاتی که به هزینه های بیشتر نیاز دارند وجود خواهد داشت. برخی از کلیدواژه ها هزینه های بیشتری نسبت به سایر کلمات خواهند داشت، اما اگر در مورد بودجه و بازاری که در آن رقابت می*کنید دید منطقی داشته باشید تبلیغات گوگل ادوردز برایتان مناسب خواهد بود.تبلیغات گوگل ادوردز نه تنها یک گزینه مقرون به صرفه است بلکه به شما کمک می*کند تنها زمانی که به نتایج دلخواه خود رسیدید هزینه پرداخت کنید. تبلیغات از نوع پرداخت هزینه به ازای کلیک، بسیار موثر است زیرا تنها زمانی پول پرداخت می*کنید که فردی بر روی تبلیغات شما کلیک کرده است. اگر کمپین شما به درستی تنظیم شده باشد و کلمات کلیدی مرتبط و کلمات کلیدی منفی مورد بررسی قرار گرفته باشد، پس هزینه ای که برای کلیک پرداخت می*گردد، بسیار عالی خواهد بود. علاوه بر این، بازاریابی مجدد در گوگل ادوردز (Remarketing) به شما کمک می*کند افرادی را هدف قرار دهید که در گذشته بر روی تبلیغ شما کلیک کرده اند، اما هنوز به مشتری تبدیل نشده اند. این موضوع به شما کمک می*کند مشتریان احتمالی را به خوبی دنبال کنید و در کنار خود نگه دارید.