بارها و بارها ثابت شده است که هدایای تبلیغاتی نتایج مثبتی برای شرکت*هایی که از آنها استفاده می کنند در بر دارند. کالاهای تبلیغاتی، سرگرم*کننده و مفید هستند و می*توان آنها را متناسب با هر هدفی طراحی کرد.اگر در حال حاضر از محصولات تبلیغاتی استفاده می*کنید، قطعا از مزایای آنها اطلاع دارید. اگر با مزایای هدیه تبلیغاتی آشنا نیستید، ما در زیر روش هایی برای بهره*مندی از آنها در اختیار شما قرار می*دهیم.آگاهی از برندکالاهای تبلیغاتی راهی عالی برای رساندن نام برند شما به گوش مخاطبان مورد نظرتان است. آمار نشان می*دهند که یک محصول کوچک و مفید، معمولا به مدت حداقل هفت ماه نگه داشته می*شود.این به این علت است که کالاهای ملموس متمایز از دیگر موارد تبلیغاتی هستند و می*توانند تاثیر طولانی مدت*تری را داشته باشند. علاوه بر این، هدایای تبلیغاتی همچنین تصویر مطلوب*تری از شرکت و برند شما بر روی گیرنده می*گذارند.این به این معنی است که مخاطبان شما با رضایت بیشتری می*خواهند که محصول شما را برای مدت طولانی تری نگه دارند، همین باعث می*شود مدت بیشتری در خاطر آنها بمانید.تنوعلوگوی شرکت شما را می*توان بر روی تقریبا هر محصولی قرار داد. از ساعت دیواری تبلیغاتی و فلش مموری تبلیغاتی و جعبه پذیرایی تبلیغاتی گرفته تا محصولات غذایی و غیره می*توانند پاسخگوی نیازهای تبلیغاتی شما باشند.صدها هزار کالای تبلیغاتی وجود دارد که می*توانید متناسب با بودجه و نیازهای تبلیغاتی خود از میان آنها انتخاب کنید. بهترین جنبه تنوع محصولات تبلیغاتی این است که شما آزاد هستید هر محصولی که مایلید را انتخاب کنید.هزینه*ی کمهزینه هدایای تبلیغاتی با یکدیگر متفاوت است. با این حال، به طور کلی، محصولات تبلیغاتی کم هزینه هستند. هزینه به ازای تاثیر به سادگی نشان می*دهد که یک محصول به ازای هر بار دیده شدن چقدر هزینه برمی*دارد. میانگین هزینه به ازای تاثیر محصولات تبلیغاتی بسیار پایین است.علاوه بر این پیدا کردن هدیه تبلیغاتی کم هزینه بسیار آسان است. فقط کافی است بودجه دقیق خود را مشخص کنید و خیلی راحت محصولی را انتخاب کنید که متناسب نیازها و بودجه شما باشد.امیدوارم تا اینجا این مطلب به شما کمک کرده باشد مزایای محصولات تبلیغاتی را متوجه شوید. هدایای تبلیغاتی نه تنها نتایج مثبتی دربرخواهند داشت، بلکه می*توانند خلاقانه و کم هزینه باشند و شما را از دیگر رقبای*تان متمایز کنند.پیگیری موفقیت در یک کمپین تبلیغاتیفرض کنید هدایا تبلیغاتی که برای مخاطبان مورد نظرتان مفید و کاربردی باشد را انتخاب کرده*اید، پیام تبلیغاتی خود را بر روی آنها چاپ کرده*اید و آنها را به دست مخاطبین هدف خود رسانده*اید، حال باید چکار کنید؟ از کجا باید متوجه شوید کمپین تبلیغاتی*تان موفقیت آمیز بوده است یا خیر؟نگران نباشید. راه هایی وجود دارد که شما می*توانید میزان موفقیت هدایای تبلیغاتی خود را پیگیری کنید.نشانی اینترنتی اختصاصیبه خصوص در نمایشگاه*های تجاری، شما می*توانید یک URL اختصاصی روی محصولات خود چاپ کنید که مخاطب را برای کسب اطلاعات بیشتر یا شانس برنده جایزه به وب*سایت شما بکشاند.شما می*توانید موفقیت کمپین خود را با میزان بازدیدهایی که از آن URL اختصاصی شده و تعداد پاسخ*دهندگانی که برای بردن جایزه، فرم اطلاعات را پر می*کنند پیگیری کنید.برنامه*های دو قسمتیبرنامه*های دو قسمتی، برنامه*هایی هستند که دریافت*کننده را ملزم می*کنند برای دریافت یک هدیه رایگان، کاری انجام دهد. به عنوان مثال، شما می*توانید یک کارت پستال برای مشتری*های خود ارسال کنید و از آنها دعوت کنید برای گرفتن یک ماگ هدیه، به کافی*شاپ شما بیایند.می*توانید موفقیت کمپین خود را با تعداد مشتریانی*هایی که با این کارت به کافی*شاپ می*آیند و ماگ هدیه می*گیرند پیگیری کنید.