اولین اصلی که برای انتشار یک متن تبلیغاتی باید در نظر داشته باشید، تناسب محتوا آگهی و مخاطبان سایت هست. طبیعی هست که اگر زمینه کاری وب سایت با متن تبلیغاتی که در آن منتشر می*شود تفاوت داشته باشد، بازخورد جندانی به همراه نخواهد داشت. به عنوان مثال سایتی را در نظر بگیرید که زمینه پوشاک زنانه فعالیت می*کند. قطعا تهیه رپورتاژ آگهی درباره ماشین آلات صنعتی در چنین سایتی نه تنها هیچ فایده*ای ندارد بلکه باعث هدر رفتن سرمایه شخص هم می*شود.انتشار رپورتاژ آگهی در سایت*ها پربازدید چه مزایایی دارد؟علاوه بر این اگر ارتباطی بین محتوای تبلیغ و زمینه کاری سایت وجود نداشته باشد، مخاطب هر چه سریع*تر صفحه مربوط به رپورتاژ آگهی را می*بندد که این اتفاق به افزایش نرخ پرش و یا Bounce rate سایت منجر می*شود که تاثیر منفی در یا سئو سایت دارد.بعد از شناسایی زمینه کاری، حالا باید یک سایت پربازدید و معتبر برای منتشر کردن آگهی خود انتخاب کنید. انتشار رپورتاژ خبری در یک سایت معتبر نه تنها باعث بهتر دیده شدن آگهی شما می*شود بلکه به نوعی می*توانید نظر مشتری را به واسطه اعتمادی که به سایت مبداء دارد، جلب کنید و آن را به حلقه دائمی مشتریان*تان اضافه کنید.تهیه یک رپورتاژ خبری موفق، کار تخصصی هست و بهتر است تهیه آن را به عهده کارشناسان خبره بگذارید تا بهترین نتیجه را از انتشار آگهی بدست بیاورید.منبع سورس: آرمانیک ،مدیروب