برای انتشار یک محتوای تبلیغاتی بعد از آن که زمینه آگهی را منتشر کردید ابتدا باید کلمات کلیدی مناسب را شناسایی کنید و بر اساس اهدافی که برای سئو سایت دارید، کلمات کلیدی را در متن جایگذاری کنید و صفحه اصلی سایت خود را به آن کلمات لینک کنید. در مرحله بعد بایستی گزارش آگهی را در سایت*های پربازدید منتشر کنید.حتماً تا به حال نمونه*های متفاوت رپورتاژ آگهی را در رسانه*ها مختلف مشاهده کرده*اید ولی جالب هست بدانید گزارشی بیشترین اثر را دارد که به صورت نامحسوس و غیر مستقیم تبلیغات خود را بیان کند. مهم*ترین چیزی که باید در نظر داشته باشید، انتخاب یک عنوان جذاب برای آگهی هست که نگاه اول، توجه مخاطب را به خودش جلب کند. محتوا متنی و آگهی*های تبلیغاتی به قدری در محیط وب فراوان هستند که بیننده هیچ*گاه فرصت نمی*کند همه آن*ها را ببیند پس سعی کنید عنوانی برای متن خبری*تان انتخاب کنید که به تنهایی توجه بیننده را به خودش جلب کند. متن آگهی برای مدتی و طبق قراردادی که با وب سایت مبدأ بسته شده در صفحه اول سایت نمایش داده می*شود و بعد از مدتی به بخش آرشیو منتقل می*شود و برای همیشه در سایت باقی می*ماند. ممکن این سؤال پیش بیاد که دیگر چه فایده*ای دارد اگر رپورتاژ خبری بعدی از مدتی در صفحه اول سایت دیده نشود؟ در پاسخ به این سؤال باید گفت آدرس آن صفحه آگهی در موتور*های جستجو ایندکس می*شود و هر زمان که کاربر درباره آن موضوع جستجو بکند، رپورتاژ آگهی در صفحه نتایج نمایش داده می*شود.ویژگی*های محتوای رپورتاژ خبریمتن گزارش آگهی باید به نحوی تنظیم شده باشد که مخاطب متوجه تبلیغاتی بودن آن نشود. بیننده با فرض خواندن یک متن خبری، آگهی را باز می*کند پس رپورتاژ آگهی بایستی به نحوی تنظیم شده باشد که در نهایت این تصور مخاطب را تغییر ندهد.حتی*الامکان متن آگهی باید در قالب یک مقاله و یا خبر تهیه بشود.تبلیغ غیرمستقیم محصول و یا خدمات: قاعدتاً بیشترین اثرگذاری این شیوه تبلیغاتی زمانی هست که مخاطب از روی کنجکاوی و آگاهی بیشتر درباره محصول، آن را مطالعه کند.اگر قصد دارید آگهی خود را در وب سایت*های متفاوت منتشر کنید، بهتر است از محتوای متنی و تصویری متفاوت استفاده کنید تا حتی*الامکان از تکرار یک متن در صفحات مختلف جلوگیری بشود.منبع سورس: آرمانیک ، مدیروب