*های ناخواسته بدون لینک*های" /> اشتباهات ساده و رایج بازاریابی ایمیلی
کانال تلگرام فال و طالع بینی

در تمام بخش ها مدیر فعال ( با سابقه فعالیت در انجمن های دیگر ) می پذیریم ، با ما تماس بگیرید. انجمن پیچک

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 3 , از مجموع 3

موضوع: اشتباهات ساده و رایج بازاریابی ایمیلی

  1. #1
    کاربر سایت

    آخرین بازدید
    جمعه ۱۸ آبان ۹۷ [ ۰۳:۴۵]
    سن
    27
    نوشته ها
    5
    امتیاز
    152
    سطح
    1
    Points: 152, Level: 1
    Level completed: 99%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 49.0%
    دستاوردها:
    7 days registered100 Experience Points
    سپاس ها
    0
    سپاس شده 0 در 0 پست

    اشتباهات ساده و رایج بازاریابی ایمیلی

    اشتباهات ساده و رایج بازاریابی ایمیلی روند کمپین*های بازاریابی ایمیلی این نیاز را می*طلبد که همواره در حال بررسی و آنالیز باشند تا بر اساس شرایط مختلف، اقدامات بهینه سازی ایمیل انجام شود. اما باید بدانید که در این میان، اشتباهات رایجی نیز وجود دارند که اکثر بازاریابان دیجیتالی با آن مواجه می*شوند. در این مقاله قصد داریم تا مدیران ارشد بازاریابی شرکت*ها را با ۵ اشتباه رایج در بازاریابی ایمیلی آشنا کنیم تا بتوانند از وقوع آن*ها جلوگیری نمایند.۱. ارسال پیام*های ناخواسته بدون لینک*های اشتراکیکی از قانون*های طلایی بازاریابی ایمیلی این است که پیام خود را به* هیچ عنوان برای کسی که به شما اجازه این کار را نداده است، نفرستید؛ چراکه قطعا تمایلی ندارید که ایمیل شما در فولدر اسپم آن فرد قرار گیرد.اما چگونه می*توانید تا حد امکان از قرارگیری ایمیل خود در فولدر اسپم افراد جلوگیری کرده و شانس دستیابی ایمیل*تان به صندوق ایمیل شخص را افزایش دهید؟بدین منظور بهتر است که تا حد ممکن، از عبارات تاکیدی و تبلیغاتی استفاده نکنید؛ عباراتی نظیر “رایگان”، “با کمترین ریسک”، “اینجا کلیک کنید”، “هم اکنون سفارش دهید” و …، کمتر استفاده کنید، علی*الخصوص اگر قصد دارید ایمیل خود را به زبان انگلیسی ارسال نمایید.بهترین راه برای جمع*آوری یک لیست ایمیل مناسب، قراردادن یک لینک اشتراک در وب*سایت و یا اپلیکیشن موبایل شرکت*تان است. با این کار شما برای کاربران*تان این امکان را فراهم می*کنید که تنها در صورت تمایل، ایمیل*شان را وارد کرده و ایمیل*های شما را دریافت کنند.از دیگر راهکارهای جمع*آوری ایمیل*ها که تحت عنوان جمع*آوری سرنخ (Lead Generation) مطرح می*گردد، می*توانیم به تبلیغات کلیکی اشاره کنیم که با هزینه مناسب نیز شما را در مسیر جمع*آوری ایمیل مخاطبان هدفتان یاری می*کند.همچنین یکی از نکات ارزشمند بازاریابی ایمیلی این است که حق عدم اشتراک نیز برای کاربران*تان فراهم کنید. شما به*خوبی می*توانید این کار را از طریق یک لینک عدم اشتراک در ایمیل*های خود، به انجام برسانید.۲. انتخاب عناوین نامناسب برای ایمیلیکی از حیاتی*ترین بخش*های ایمیل شما، بخش عنوان آن است. عنوان مناسب برای ایمیل*های شما بهتر است دارای ویژگی*های زیر باشد:عنوان را ساده بنویسید. لحن آن خبری باشد و اطلاعاتی را به کاربر برساند و در نهایت نیز عنوان خود را به*گونه*ای انتخاب کنید تا ارزش بازشدن را داشته باشد. همچنین توجه داشته باشید که به عنوان خود زرق و برق اضافه نداده و یا آن را گمراه کننده ننویسید.Unsubscribe Page۳. ارسال ایمیل بدون تقسیم*بندی*های هدفمندیکی از اصلی*ترین راه*های از دست دادن مشتری، ارسال ایمیل*های انبوه برای طیف وسیعی از کاربران، بدون در نظر گرفتن تقسیم*بندی*های مناسب براساس علاقه*مندی*های کاربران است. شما می*توانید اعتماد کاربران*تان را از طریق تقسیم*بندی مناسب آن*ها به دست آورده و از لغو اشتراک آن*ها جلوگیری نمایید.درحالی*که اکثر مدیران ارشد بازاریابی شرکت*ها این تقسیم*بندی کاربران را در هنگام ارسال ایمیل لحاظ می*کنند، اما نکته مهم ایجاد یک بازاریابی برد-برد در دیجیتال مارکتینگ است؛ شما می*توانید برای هر شخص به صورت مجزا و منحصربه*فرد، پیامی را آماده کرده و برای او ارسال کنید.بخش*بندی کاربران از جنبه*های جغرافیایی، هزینه*های پرداختی، آمارهای جمعیتی و یا حتی روانشناختی، می*تواند کمپین*های بازاریابی ایمیلی شما را کاملا منحصربه*فرد نماید.۴. ارسال ایمیل*های غیر تعاملی و یا کسل*کنندهشما تا به اینجا لیست مناسبی از ایمیل کاربران*تان را جمع*آوری کرده و آن*ها را به چند دسته، طبقه*بندی کرده*اید. اکنون در این حالت، قدم بعدی چیست؟اگر تا بدین*جا همه چیز را به خوبی پیش برده*اید، اجازه ندهید تا استراتژی بازاریابی شما از فعالیت*های فرعیلطمه بخورد. ارسال ایمیل به کاربران*تان بهتر است هر ۱ یا ۲ ماه یک بار اتفاق بیافتد. البته در برخی مواقع ممکن است به دلیل ارائه تخفیف*های مختلف و یا تبلیغ ویژگی*های جدیدی که به خدمات/محصولات خود اضافه کرده*اید، در بازه*های زمانی کوتاه*تری نیز، اقدام به ارسال ایمیل کنید.بهتر است این نکته را نیز به خاطر بسپارید: ارسال تعداد زیادی ایمیل، دقیقا به اندازه عدم ارسال ایمیل به صورت منظم و در بازه*های زمانی مشخص، بد است.شما می*توانید با قراردادن لینک شبکه* های اجتماعی در ایمیل*های خود، قابلیت به اشتراک*گذاری ایمیل*هایتان را نیز افزایش دهید.۵. ارسال ایمیل بدون انجام تستاگر قصد دارید ایمیل خود را بدون انجام تست ارسال نمایید، شاید بهتر است اصلا هیچ ایمیلی برای کاربران*تان ارسال نکنید! انجام تست A/B و یا ارسال دو نسخه از یک ایمیل، می*تواند راه مناسبی برای دستیابی به یک قالب مناسب برای کمپین*های آینده شما باشد.

  2. #2
    کاربر سایت

    آخرین بازدید
    دیروز [ ۱۶:۴۸]
    محل سکونت
    تهران
    سن
    37
    نوشته ها
    86
    امتیاز
    1,501
    سطح
    1
    Points: 1,501, Level: 1
    Level completed: 99%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 40.0%
    دستاوردها:
    Created Blog entry1000 Experience Points1 year registered
    نوشته های وبلاگ
    1
    سپاس ها
    1
    سپاس شده 11 در 9 پست
    نقل قول نوشته اصلی توسط magbot نمایش پست ها
    اشتباهات ساده و رایج بازاریابی ایمیلی روند کمپین*های بازاریابی ایمیلی این نیاز را می*طلبد که همواره در حال بررسی و آنالیز باشند تا بر اساس شرایط مختلف، اقدامات بهینه سازی ایمیل انجام شود. اما باید بدانید که در این میان، اشتباهات رایجی نیز وجود دارند که اکثر بازاریابان دیجیتالی با آن مواجه می*شوند. در این مقاله قصد داریم تا مدیران ارشد بازاریابی شرکت*ها را با ۵ اشتباه رایج در بازاریابی ایمیلی آشنا کنیم تا بتوانند از وقوع آن*ها جلوگیری نمایند.۱. ارسال پیام[برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید | عضویت]های ناخواسته بدون لینک*های اشتراکیکی از قانون*های طلایی بازاریابی ایمیلی این است که پیام خود را به* هیچ عنوان برای کسی که به شما اجازه این کار را نداده است، نفرستید؛ چراکه قطعا تمایلی ندارید که ایمیل شما در فولدر اسپم آن فرد قرار گیرد.اما چگونه می*توانید تا حد امکان از قرارگیری ایمیل خود در فولدر اسپم افراد جلوگیری کرده و شانس دستیابی ایمیل*تان به صندوق ایمیل شخص را افزایش دهید؟بدین منظور بهتر است که تا حد ممکن، از عبارات تاکیدی و تبلیغاتی استفاده نکنید؛ عباراتی نظیر “رایگان”، “با کمترین ریسک”، “اینجا کلیک کنید”، “هم اکنون سفارش دهید” و …، کمتر استفاده کنید، علی*الخصوص اگر قصد دارید ایمیل خود را به زبان انگلیسی ارسال نمایید.بهترین راه برای جمع*آوری یک لیست ایمیل مناسب، قراردادن یک لینک اشتراک در وب*سایت و یا اپلیکیشن موبایل شرکت*تان است. با این کار شما برای کاربران*تان این امکان را فراهم می*کنید که تنها در صورت تمایل، ایمیل*شان را وارد کرده و ایمیل*های شما را دریافت کنند.از دیگر راهکارهای جمع*آوری ایمیل*ها که تحت عنوان جمع*آوری سرنخ (Lead Generation) مطرح می*گردد، می*توانیم به تبلیغات کلیکی اشاره کنیم که با هزینه مناسب نیز شما را در مسیر جمع*آوری ایمیل مخاطبان هدفتان یاری می*کند.همچنین یکی از نکات ارزشمند بازاریابی ایمیلی این است که حق عدم اشتراک نیز برای کاربران*تان فراهم کنید. شما به*خوبی می*توانید این کار را از طریق یک لینک عدم اشتراک در ایمیل*های خود، به انجام برسانید.۲. انتخاب عناوین نامناسب برای ایمیلیکی از حیاتی*ترین بخش*های ایمیل شما، بخش عنوان آن است. عنوان مناسب برای ایمیل*های شما بهتر است دارای ویژگی*های زیر باشد:عنوان را ساده بنویسید. لحن آن خبری باشد و اطلاعاتی را به کاربر برساند و در نهایت نیز عنوان خود را به*گونه*ای انتخاب کنید تا ارزش بازشدن را داشته باشد. همچنین توجه داشته باشید که به عنوان خود زرق و برق اضافه نداده و یا آن را گمراه کننده ننویسید.Unsubscribe Page۳. ارسال ایمیل بدون تقسیم[برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید | عضویت]بندی*های هدفمندیکی از اصلی*ترین راه*های از دست دادن مشتری، ارسال ایمیل*های انبوه برای طیف وسیعی از کاربران، بدون در نظر گرفتن تقسیم[برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید | عضویت]بندی*های مناسب براساس علاقه*مندی*های کاربران است. شما می*توانید اعتماد کاربران*تان را از طریق تقسیم[برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید | عضویت]بندی مناسب آن*ها به دست آورده و از لغو اشتراک آن*ها جلوگیری نمایید.درحالی*که اکثر مدیران ارشد بازاریابی شرکت*ها این تقسیم[برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید | عضویت]بندی کاربران را در هنگام ارسال ایمیل لحاظ می*کنند، اما نکته مهم ایجاد یک بازاریابی برد-برد در دیجیتال مارکتینگ است؛ شما می*توانید برای هر شخص به صورت مجزا و منحصربه*فرد، پیامی را آماده کرده و برای او ارسال کنید.بخش*بندی کاربران از جنبه*های جغرافیایی، هزینه*های پرداختی، آمارهای جمعیتی و یا حتی روانشناختی، می*تواند کمپین*های بازاریابی ایمیلی شما را کاملا منحصربه*فرد نماید.۴. ارسال ایمیل*های غیر تعاملی و یا کسل*کنندهشما تا به اینجا لیست مناسبی از ایمیل کاربران*تان را جمع*آوری کرده و آن*ها را به چند دسته، طبقه*بندی کرده*اید. اکنون در این حالت، قدم بعدی چیست؟اگر تا بدین*جا همه چیز را به خوبی پیش برده*اید، اجازه ندهید تا استراتژی بازاریابی شما از فعالیت*های فرعیلطمه بخورد. ارسال ایمیل به کاربران*تان بهتر است هر ۱ یا ۲ ماه یک بار اتفاق بیافتد. البته در برخی مواقع ممکن است به دلیل ارائه تخفیف*های مختلف و یا تبلیغ ویژگی*های جدیدی که به خدمات/محصولات خود اضافه کرده*اید، در بازه*های زمانی کوتاه*تری نیز، اقدام به ارسال ایمیل کنید.بهتر است این نکته را نیز به خاطر بسپارید: ارسال تعداد زیادی ایمیل، دقیقا به اندازه عدم ارسال ایمیل به صورت منظم و در بازه*های زمانی مشخص، بد است.شما می*توانید با قراردادن لینک شبکه* های اجتماعی در ایمیل*های خود، قابلیت به اشتراک*گذاری ایمیل*هایتان را نیز افزایش دهید.۵. ارسال ایمیل بدون انجام تستاگر قصد دارید ایمیل خود را بدون انجام تست ارسال نمایید، شاید بهتر است اصلا هیچ ایمیلی برای کاربران*تان ارسال نکنید! انجام تست A/B و یا ارسال دو نسخه از یک ایمیل، می*تواند راه مناسبی برای دستیابی به یک قالب مناسب برای کمپین*های آینده شما باشد.
    راه کارهایی که ارائه دادید عالی است و مطمئنا در جهت مثبت است. اما در بیشتر مواقع برای تبلیغات فکس خیلی بهتر میتواند کمک کند

  3. #3
    کاربر سایت

    آخرین بازدید
    چهارشنبه ۲۳ آبان ۹۷ [ ۱۵:۵۱]
    سن
    31
    نوشته ها
    26
    امتیاز
    419
    سطح
    1
    Points: 419, Level: 1
    Level completed: 99%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 24.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class3 months registered250 Experience Points
    سپاس ها
    0
    سپاس شده 0 در 0 پست

    استارتاپ چیست؛ مراحل راه اندازی استارتاپ و نمونه*های موفق آن

    redirect.php?a=*modireweb.com/what-is-the-startup

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •