کانال تلگرام فال و طالع بینی

در تمام بخش ها مدیر فعال ( با سابقه فعالیت در انجمن های دیگر ) می پذیریم ، با ما تماس بگیرید. انجمن پیچک

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 2 , از مجموع 2

موضوع: ورزش افسردگی را ضربه فنی می کند

  1. #1
    کاربر سایت

    آخرین بازدید
    جمعه ۱۸ آبان ۹۷ [ ۱۸:۵۴]
    سن
    22
    نوشته ها
    1
    امتیاز
    24
    سطح
    1
    Points: 24, Level: 1
    Level completed: 99%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    سپاس ها
    0
    سپاس شده 0 در 0 پست

    ورزش افسردگی را ضربه فنی می کند

    ورزش کردن در زمان افسردگی سخت است زیرا بیشتر افراد افسرده احساس خستگی می*کنند و انگیزه*ای برای ورزش ندارند اما می*توان با ورزش*های خاص انگیزه را افزایش داد. علاوه بر آن، ورزش به درمان افسردگی هم کمک می کند. بررسی*ها نشان داده است که ۲ تا ۶ بار ورزش در هفته، تاثیر زیادی در درمان افراد مبتلا به افسردگی دارد. با این حال افراد افسرده، انگیزه کافی برای ورزش کردن ندارند. محققان روش*های زیر را پیشنهاد می دهند تا انگیزه ورزش کردن در این افراد افزایش یابد. - با ورزش*های ساده شروع کنید:اگر انرژی کمی دارید بهتر است برنامه ورزشی ساده*ای را در پیش بگیرید. برای مثال تنها ۲۰ دقیقه ورزش هوازی انجام دهید. - در خانه ورزش کنید:اگر برای شما سخت است که لباس بپوشید و ازخانه خارج شوید، بهتر است در خانه ورزش کنید. از اپلیکیشن*های ورزشی کمک بگیرید. - با دوستان*تان ورزش کنید:ورزش کردن با دوستان به شما انگیزه می*دهد و شما را خوشحال*تر می*کند. - برنامه *ریزی کنید:اگر افسردگی باعث خستگی شما شده است، برنامه*ریزی و خود را آماده تمرین کنید. - ورزش*های جدید را انتخاب کنید:زمانی که انگیزه زیادی ندارید انجام ورزش*هایی که برایتان جذابیت ندارد، سخت است. ورزش*های جدید را انتخاب کنید. ورزش نباید شبیه تنبیه باشد. - با یک متخصص ورزش کنید:همراه یک مربی و متخصص، ورزش کنید. بیشتر باشگاه*ها مربی ورزش در اختیار شما قرار می*دهند. چند پیشنهاد: یوگابررسی*های انجام شده در سال 2007 نشان داده است که انجام ورزش یوگا عصبانیت، اضطراب و افسردگی را کاهش می*دهد. بنابراین یوگا برای بیماران مبتلا به افسردگی تجویز می*شود. دویدندویدن برای سلامت بسیار مفید است. این ورزش کالری سوزی بالایی دارد و احتمال بیماری*های قلبی را کاهش می*دهد. تنها 5 *دقیقه دویدن در روز، طول عمر را افزایش می*دهد. دویدن بر روحیه نیز تاثیر مثبت دارد.دویدن تغییراتی در انتقال دهنده*های عصبی همچون سروتونین ایجاد می*کند که باعث احساس خوب می*شود. به نظر می*رسد دویدن تاثیر زیادی بر آرامش ذهن دارد. پیاده روی در جنگل و طبیعتسعی کنید در جنگل و طبیعت پیاده روی کنید. طبیعت تاثیر زیادی بر آرامش ذهن دارد. گذراندن زمان در طبیعت، باعث کاهش اضطراب می*شود و ترشح هورمون آرامش بخش را در بدن افزایش می*دهد. ضمنا این کار حافظه را نیز بهبود می بخشد. یکی از ویژگی*های خوب یوگا، این است که این ورزش بر پایه حرکات کششی و قدرتی است و بر تنفس تمرکز دارد بنابراین باعث آرامش فرد می*شود. منبع: سلامت نیوز
    بهترین جراح بینی در اصفهان

  2. #2
    کاربر سایت

    آخرین بازدید
    چهارشنبه ۲۳ آبان ۹۷ [ ۱۶:۲۴]
    محل سکونت
    تهران
    سن
    37
    نوشته ها
    85
    امتیاز
    1,492
    سطح
    1
    Points: 1,492, Level: 1
    Level completed: 99%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 49.0%
    دستاوردها:
    Created Blog entry1000 Experience Points1 year registered
    نوشته های وبلاگ
    1
    سپاس ها
    1
    سپاس شده 11 در 9 پست
    نقل قول نوشته اصلی توسط draskarzadeh نمایش پست ها
    ورزش کردن در زمان افسردگی سخت است زیرا بیشتر افراد افسرده احساس خستگی می*کنند و انگیزه*ای برای ورزش ندارند اما می*توان با ورزش*های خاص انگیزه را افزایش داد. علاوه بر آن، ورزش به درمان افسردگی هم کمک می کند. بررسی*ها نشان داده است که ۲ تا ۶ بار ورزش در هفته، تاثیر زیادی در درمان افراد مبتلا به افسردگی دارد. با این حال افراد افسرده، انگیزه کافی برای ورزش کردن ندارند. محققان روش*های زیر را پیشنهاد می دهند تا انگیزه ورزش کردن در این افراد افزایش یابد. - با ورزش*های ساده شروع کنید:اگر انرژی کمی دارید بهتر است برنامه ورزشی ساده*ای را در پیش بگیرید. برای مثال تنها ۲۰ دقیقه ورزش هوازی انجام دهید. - در خانه ورزش کنید:اگر برای شما سخت است که لباس بپوشید و ازخانه خارج شوید، بهتر است در خانه ورزش کنید. از اپلیکیشن*های ورزشی کمک بگیرید. - با دوستان*تان ورزش کنید:ورزش کردن با دوستان به شما انگیزه می*دهد و شما را خوشحال*تر می*کند. - برنامه *ریزی کنید:اگر افسردگی باعث خستگی شما شده است، برنامه*ریزی و خود را آماده تمرین کنید. - ورزش*های جدید را انتخاب کنید:زمانی که انگیزه زیادی ندارید انجام ورزش*هایی که برایتان جذابیت ندارد، سخت است. ورزش*های جدید را انتخاب کنید. ورزش نباید شبیه تنبیه باشد. - با یک متخصص ورزش کنید:همراه یک مربی و متخصص، ورزش کنید. بیشتر باشگاه*ها مربی ورزش در اختیار شما قرار می*دهند. چند پیشنهاد: یوگابررسی*های انجام شده در سال 2007 نشان داده است که انجام ورزش یوگا عصبانیت، اضطراب و افسردگی را کاهش می*دهد. بنابراین یوگا برای بیماران مبتلا به افسردگی تجویز می*شود. دویدندویدن برای سلامت بسیار مفید است. این ورزش کالری سوزی بالایی دارد و احتمال بیماری*های قلبی را کاهش می*دهد. تنها 5 *دقیقه دویدن در روز، طول عمر را افزایش می*دهد. دویدن بر روحیه نیز تاثیر مثبت دارد.دویدن تغییراتی در انتقال دهنده*های عصبی همچون سروتونین ایجاد می*کند که باعث احساس خوب می*شود. به نظر می*رسد دویدن تاثیر زیادی بر آرامش ذهن دارد. پیاده روی در جنگل و طبیعتسعی کنید در جنگل و طبیعت پیاده روی کنید. طبیعت تاثیر زیادی بر آرامش ذهن دارد. گذراندن زمان در طبیعت، باعث کاهش اضطراب می*شود و ترشح هورمون آرامش بخش را در بدن افزایش می*دهد. ضمنا این کار حافظه را نیز بهبود می بخشد. یکی از ویژگی*های خوب یوگا، این است که این ورزش بر پایه حرکات کششی و قدرتی است و بر تنفس تمرکز دارد بنابراین باعث آرامش فرد می*شود. منبع: سلامت نیوز
    لازمه بگم که واقعا ورزش طی دوران افسرگی یکی از دوستان من بسیار بسیار عالی و کارآمد بود

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •