به اقداماتی که خارج از وبسایت شما انجام می شود تا در نتایج صفحات موتورهای جستجو تاثیر بگذارد سئوی خارجی گفته می شود.بهینه سازی سئوی خارجی برای رتبه بندی بهتر در نتایج جستجو و درک و محبوبیت بهتر وبسایت و کسب اعتماد و افزایش قدرت یک وبسایت است.سئوی خارجی در وبسایت های معتبر در اینترنت (صفحات,سایتها,افراد و…) انجام می شود و به شما لینک داده می شود و یا بصورت تبلیغی در منابع معتبر اینترنتی از شما یاد می شود که به طور موثری در معتبر شدن و افزایش کیفیت مطالب شما تاثیر دارد.با این که عوامل جستجو و الگوریتم گوگل در حال تغییر هستند ولی هنوز اعتماد,قدرت و اعتبار که از معیارهای سئوخارجی صورت هستند نقش مهمی را برای صفحات وبسایت ما دارند.با این حال از الگوریتم گوگل در مورد سئوی خارج سایت مطلع نیستیم ولی بیش از ۵۰ درصد وزن فرآیند بهینه سازی سایت را عوامل خارجی حمل می کنند و از اهمیت خاصی برخوردار هستند.لینک های خارجی:لینکهایی هستند که بر روی دامنه ی (هدف) هر دامنه ای غیر از دامنه ی خود لینک وجود دارد در شرایط عمومی اگر وبسایتی به شما با لینک اشاره کرده باشد یک لینک خارجی به حساب می آید.نمونه ی تکه کد لینک خارجی بصورت زیر است:لینک خارجی,سئوی خارجی وبسایت لینکسازی در سئوی خارجی:موتورهای جستجو از لینکها به عنوان نشانه هایی از کیفیت مرتبط با محتوا یاد می کنند و اصولا وبسایت هایی که لینکهای باارزش بیشتری دارد از رتبه بهتری نسبت به سایتهایی که لینک های کمتری دارند برخوردار هستند.در سئوی خارجی وبسایت سه نوع روش لینک سازی اصلی وجود دارد که شامل:لینکهای طبیعی,لینکهای ساخته شده به صورت دستی و لینکهای خود ایجاد شده می شود.لینکهای طبیعی:لینکهایی هستند که بدون انجام کاری از سوی صاحب سایت ایجاد می شودبرای مثال:شما سایتی در زمینه بررسی لوازم دیجیتال دارید وبسایتی دیگر که در زمینه ی فروش لوازم دیجیتال فعالیت می کند به شما لینک می دهد این لینک به صورت طبیعی ایجاد شده استلینکهای ساخته شده بصورت دستی:اجرای این نوع ساخت لینک به صورت دستی است شما از مشتریان خود یا کاربران خود می خواهید که مقاله ی شما را به اشتراک بگذارند.لینک های خود ایجاد شده:لینکهایی که توسط یک متخصص بهینه سازی سایت و یا صاحب خود وبسایت انجام می شود که در دایرکتوری های آنلاین,انجمن ها,کامنت ها و یا به صورت یک پست مهمان با لینک anchor text ساخته شده است.جدا از این بحث که لینک ها در سئوی خارجی که چگونه به دست می آیند کسانی که بیشترین تلاش را در زمینه لینک بیلدینگ می کنند اغلب افرادی هستند که بیشترین سهم رتبه های بالاتر را کسب می کنند.اما لینک های باکیفیت ویژگی هایی دارداز جمله:محبوب بودن وبسایتی که به ما لینک می دهدمرتبط بودن موضوع وبسایت ما با وبسایت بک لینک دهندهلینکها ثابت باشند و بعد از مدتی پاک نشونداستفاده از متن anchor text در لینک سازیاعتبار سایت لینک دهندهتعداد لینکهای دیگر در صفحه ی لینک دهنده به وبسایت مامیزان اعتبار صفحه (page authority) و اعتبار دامنه (domain authority) سایت لینک دهندهفاکتورهای دیگر سئوی خارجی:اغلب موارد لینکسازی که خارج از وبسایت اتفاق می افتد به پیشرفت شما در نتایج موتورجستجو خیلی کمک می کند ولی موارد زیر هم از این امر بی بهره نیستند:بازاریابی شبکه های اجتماعیوبلاگ نویسی(پست مهمان)برندسازی نام تجاری و نام خودمانبازاریابی نفوزی(اینفلوئنسرمارکتینگ)ن تیجه ی هر کدام از فعالیت های بالا به گونه ای است که خارج از وبسایت شما اتفاق می افتد و هر کدام نتایج و تاثیرات مختص به خود را داردروشهایی مثل لینک به مرجع,اشاره ای به نام تجاری یا وبسایت شما,که با استفاده از روشهای بالا اتفاق می افتد به نوعی طرز تفکر مرتبط بودن موضع وبسایت لینک دهنده با وبسایت ما را زیر سوال می برد.سئوی خارج از سایت به رفتار و عملکرد انسان بستگی دارد (در واقع اگر افراد محتوا و مرجعی را دوست داشته باشند آن را به اشتراک می گذارند)*******redirect.php?a=redirect.php?a=nopaweb.com/bl...rnal-seo-site/ ******