نمایشگاه ها اتفاقات حائز اهمیتی در زمینه ی معرفی محصول و جذب مشتری می باشند. مدل طراحی غرفه سازی شما، این امکان را می دهد در این مسئله تاثیر زیادی داشته باشد. در ادامه به شما راهکار هایی معرفی می کنیم تا بتوانید به بهترین شکل ممکن غرفه سازی کنید. در انتخاب محل غرفه نمایشگاه سخت گیر باشید! مکانی که برای غرفه انتخاب می کنبد از طراحی و ساخت غرفه سازی مهم تر است. چنانچه شما محل مناسبی برای غرفه سازی انتخاب نکنید تمام هزینه هایی که صرف طراحی غرفه کرده اید از بین می رود. شما در نظر بگیرید که غرفه ی شما مربوط به محصولات خوراکی نمی باشد ولی غرفه ی خود را کنار غرفه های خوراکی انتخاب کرده اید، این کار باعث می شود افراد بازدید کننده زمان کمتری را صرف بازدید از غرفه ی شما کنند زیرا که بوی روغن سوخته و خوراکی های غرفه ی کناری، غرفه شما را نیز در بر گرفته است. در طراحی غرفه نمایشگاهی جزئیات مهم ترند! ممکن است شما فکر کنید که مدل های عجیب و غریب جذابیت بیشتری برای مشتریان و بازدید کنندگان دارد اما اینگونه نیست، جزئیات بسیار مهمتر است. زیرا که نمایشگاه ها بسیار شلوغ هستند و افراد جلوی پای خود را به زور میبینند بنابراین برای طراحی بهتر غرفه سازی بایستی از جزئیاتی استفاده کرد که در دید بازدیدکنندگان باشد و آنها را جذب کند. دقت به موضوع دید انسانی می تواند شما را به هدف از غزفه سازی نزدیک کند. بنابراین به این جزئیات توجه ویژه شود. غرفه نمایشگاهی یک سازه موقت است! در نظر بگیرید که غرفه سازی برای نمایشگاه در یک دوره است و به صورت موقت است پس نباید خیلی برای طراحی آن هزیته کنیم و از مصالح مقاوم استفاده کنیم. می توانید از از مصالح دوست دار طبیعت برای طراحی غرفه سازی استفاده کنید. البته طراح غرفه سازی خود تمام این موضاعات را می داند و در طراحی آن رعایت می کند. در غرفه سازی داخل نمایشگاه ها هیچ محدودیتی در استفاده از ابزار وجود ندارد. نور پردازی در طراحی غرفه نمایشگاهی! همه ی افرادی که قصد دارند در نمایشگاه حضور پیدا کنند، هدف مشترکی دارند که آن جلب توجه بازدیدکنندگان است. برخی گمان می کنند که هر چه نورپردازی غرفه ی آن ها شلوغ تر باشد بیشتر جلب توجه می کند. کمی با خود فکر کنید که چه نوع و رنگی از نورپردازی در غرفه سازی باعث جلب توجه بازدیدکنندگان می شود. طراحان معتقدن که نور های سفید و آبی بسیار آرامش بخش است و این آرامش را منتقل می کند. ایجاد آرامش برای افراد موجب این می شود که انها زمان بیشتری را در غرفه ی شما صرف کنند. افراد را به داخل غرفه نمایشگاهی دعوت کنید! مطلوب است که شما افراد را برای معرفی کامل تر محصول به داخل غرفه دعوت کنید. افراد بازدید کننده با وارد شدن به داخل غرفه با خیال راحت از محصولات دیدن می کنند و هم از شلوغی بیرون غرفه راحت می شوند. توجه داشته باشید غرفه سازی باید علاوه بر نمای منحصر به فرد غرفه داخل آن را نیز به بهترین شکل طراحی کند. منبع: غرفه سازی آرمان