کانال تلگرام فال و طالع بینی

در تمام بخش ها مدیر فعال ( با سابقه فعالیت در انجمن های دیگر ) می پذیریم ، با ما تماس بگیرید. انجمن پیچک

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 1 , از مجموع 1

موضوع: 7 قدم برای تناسب اندام

  1. #1
    کاربر سایت

    آخرین بازدید
    چهارشنبه ۲۲ آذر ۹۱ [ ۲۰:۳۰]
    محل سکونت
    فضا
    نوشته ها
    59
    امتیاز
    380
    سطح
    1
    Points: 380, Level: 1
    Level completed: 99%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 11.0%
    دستاوردها:
    250 Experience Points
    سپاس ها
    13
    سپاس شده 86 در 60 پست
    حالت من
    Moteajeb

    New 1 7 قدم برای تناسب اندام

    تناسب اندام
    به گفته پزشكان متخصص تغذیه، انجام روش*هایی چون آهسته غذا خوردن، پیاده روی كردن روزانه، استفاده از میوه و سبزی حین صرف غذا و از همه مهم تر داشتن یك هدف صادقانه، از برجسته*ترین راه*های كاهش وزن و تناسب اندام است.

    به گفته پزشكان مهم ترین عامل برای رسیدن به وزن مطلوب داشتن یك هدف صادقانه و عملی است. چرا كه متخصصان معتقدند كاهش سریع وزن كه به دلیل نخوردن غذای كافی حاصل می شود، اولا باعث خستگی و ضعف در افراد می شود و ثانیا، این كاهش وزن سریعا جبران می*شود.

    بنابر این گزارش، پزشكان قطع 500 كالری از رژیم غذایی روزانه افراد را كه باعث كاهش وزن 500 گرم در هفته می شود، روشی متعادل و مفید برای افراد چاق در اضافه وزن می دانند.
    این گزارش حاكی است؛ مشخص كردن روزها و زمان*های ثابتی در هفته برای انجام پیاده روی و پایبند بودن به رعایت آن، دومین راه برای كاهش وزن در افراد است.
    سومین راه رسیدن به تناسب اندام در افراد، استفاده از كتاب ها و مجلات تغذیه و اطلاع یافتن از میزان كالری ها و چربی ها و هیدرات های كربن موجود در غذاهاست كه هنگام تعیین رژیم غذایی به افراد كمك می كند.
    برخلاف تصور عمومی استفاده صرف از مواد غذایی حاوی پروتئین و استفاده نكردن از مواد غذایی حاوی هیدرات كربن، راه مناسبی برای كاهش وزن نیست و استفاده نكردن از این روش به عنوان رژیم غذایی به عنوان چهارمین راه داشتن تناسب اندام مطرح می شود.
    پزشكان پنجمین راه كاهش وزن و مقابله با چاقی را آهسته غذا خوردن می دانند، به طوری كه ایجاد فاصله 30 ثانیه*ای بین هر لقمه و زمان صرف غذا حداقل 20 دقیقه را مناسب می*دانند. همچنین آمارها نشان می دهد افراد چاق سریع تر از افراد دیگر غذا می خورند.
    ششمین راه كاهش وزن و رسیدن به تناسب اندام، استفاده نكردن از غذاهای آماده (البته به طور مكرر و روزانه)، مصرف میوه و سبزی به همراه مصرف غذا و جویدن كامل میوه*ها و سبزی*ها است.
    محققان، اجرای مرتب، به موقع و پیوسته تمام راه ها و توصیه های پزشكی متخصصان در زمینه روش*های كاهش وزن و تناسب اندام را به عنوان هفتمین و آخرین راه مقابله با چاقی مطرح می*كنند.
    شعار من=باید دنبال شادی گشت اما غم ها خودشان مارا پیدا میکنند...Hidden Content

  2. کاربر روبرو از پست مفید *mahdis masterpis* سپاس کرده است .

    maneli (چهارشنبه ۱۵ آذر ۹۱)

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •